• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

gomorron tjejer :)
    nu är jag hemma från mässan igen.. riktigt lyckat tycker jag :) eller vad säger du majbruttan? vi sålde en massa!! och det va relativt mkt folk hela tiden så vi är himla nöjda!

hoppas verkligen ni får kul idag!! jag ska ju iväg med min "tärna" / värdinna och gå på haga och stan och mysa bara vi 2.. ska bli hur skönt som helst!! och så ska vi ta och titta på papper och annat grejs till bröllopet :)

stor kramiz till er alla :)

• ninni7805

hejhej :)

såg datumet för hippan och har skrivit in det i kalendern KUL!!! ska se till att inte jobba just den dagen.. men det är lättare när det är en tisdag faktiskt! hade det varit en fredag hade det varit svårare att säga nej..

majbruttan:
    hur va husen????????? så nyfiken!!! vi skulle oxå vilja flytta till hus och då gärna älvängen, men just nu finns inte pengarna... löite svårt att få lån för oss eftersom det bara är m2b som har fast jobb.. men det kommer för oss oxå ;)

princess:
    japps, vi är kvar här i stan ett tag till ;) trivs superbra här men vill ha hus snart känner vi.. vill ju ha stor vovve och det går inte i denna pyttelägenhet!

• ninni7805

glömde ju berätta att jag va o kollade på tiaror i måndags när jag och min "tärna" va ute på stan.. efter mkt tittande så insåg vi att vi gör en egen till mig :) så nu är diademet köpt.. nu ska det bara köpas lite stanar och pärlor och tråd och grejs så ska vi sätta igång med pusslandet för att få till det som vi vill ha det
    kan ju tillägga att jag inte är den pyssliga typen, men hon är bra på sånt ;)

• ninni7805

lindha:
    jag tycker som dom andra att alternativ 2 sre bäst ut!

princess:
    inte ska du känna dig tveksam till klänningen!! supersnygg är den och du passar i den :)
    klart att man känner sig lite nervös över att m2b ska se en i klänning och sminkad och iordninggjord... men du ska se att din m2b blir lika förundrad och WOW som min blev när han såg min ;) huvudsaken är att du trivs i den och älskar den så kommer han oxå göra det

tror att vi alla skulle kunna komma i en sopsäck och våra m2b skulle tycka att vi är hur snygga som helst ;) flina...

• ninni7805

majbruttan:
    mmm jag väntar oxå på bilderna om man säger så :(
    syrran o jag åkte ner dit den hänger i söndags och jag provade den med den bh:n jag tänkte ha och så och vi tog kort..... men när jag kom hem sen på kvällen hit till gbg så fanns det inga kort på den i kameran :( :( måste ha hänt ngt...
    men jag tänkte skicka dit syrran igen och så får hon ta kort på den som den hänger.. inte lika kul, men det blir iaf kort.
    den kändes bra iaf :) och bh:n passade bra så nu är den fixad oxå!
    o skorna passade jag på att gå in på mässan i lördags och dom va inte så jätte hemska... hade bara lite ont i fötterna på kvällen ;)

• ninni7805

glömde ju:
    majbruttan, vad är det för klänning du har fastnat för nu då???? *nyfiken*

• ninni7805

majbruttan:
    supersnygg!! den passar du nog otroligt bra i :) kollade hos daniel nu när jag va hemma men jag hittade inte mkt som jag fastnade för... glad för att jag har fixat klänning faktiskt!

kom på en sak:
    där jag köpte min klänning i karlstad har dom rea i februari.. kanske är i sista laget för dig, men jag tänkte bara... :)

• ninni7805

pysslar här hemma :) har oxå precis tömt och fyllt diskmaskinen, så du är inte ensam lindha ;) tänkte pyssla om blommorna lite oxå.. dom ser sååå lessna ut... undrar om det kanske är lite vatten dom vill ha ;)

har precis fått jobb hela helgen oxå dagtid som tur är.. hatar verkligen den här helgen... alla människor i masker.. huuuaaa.. tycker inte om sånt!

majbruttan:
    kul att leta baksida till klänningen :) kan tänka mig att mor och tärna gillade klänningen!

• ninni7805

shit jag är omöjlig med mina smilys ;)

• ninni7805

nää vårt företag har inga värdetransporter som tur är!! den här helgen ska jag vakta en skola som det brunnit på.. ska hålla kolla så inga obehöriga är på området och gör ngt dom inte borde göra ;) har oxå varit mkt på häktet här i gbg och hjälpt personalen där.. har haft en hel del sjukhusbevaknigar (då intagna behöver sjukvård) och lite sånt..

tror jag hittat en ring jag kan tänka mig!!! va inne på hedensguld.se och kolla deras loveDsign ringar och det va himlans bra :) kan rekomenderas om ni har lite tråkit ;) där kan man göra sin egen ring och få priset direkt!! superkul!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2