Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Du kan köpa lite grovt bröd, det vore toppen. Jag tar med mig lite tonfiskröra också, men det kan vara gott med något bröd till.
Du kan köpa lite grovt bröd, det vore toppen. Jag tar med mig lite tonfiskröra också, men det kan vara gott med något bröd till.
Japp, jag har skrivit ett mail till dig, vårbrud. Jag kommer ju in till centralen vid 16.30, hoppar på en spårvagn som tar mig till Telia.
Hej på er, tjejer!
Nu är vi hemkomna från att ha träffat fotografen Eva Quirbach. Supertrevlig och mycket lyhörd person. Vi bokade henne helt såklart. Kommer bli supernöjda med henne, tror jag. Gillar hennes bilder skarpt, lite orginella och spontana, precis som vi vill ha det!
Kommer vara ett nöje att ha henne med på bröllopet
Nu ska jag ringa och berätta för mamma
Sitter på jobbet och har långlunch - och vad bättre kan man hitta på än att surfa på BT??
Vårbrud - jag kommer till Teliahuset vid 16.45 då, så vi träffas där.
Ska bli otroligt roligt med fika! Hann ju inte vara med så länge sist, så jag tänkte ta igen det idag Vi får prata lite möhippesnack också!
Princess - vilka dagar är det du absolut inte kan fika?
Something to be!
Javisst, självklart! Det är bara att haka på!
Hej på er! Tack för en trevlig fika idag, tjejer! Det var himla kul!
Princess, synd att du inte kunde vara med!
Vi bestämde ett datum för möhippe-grejen. Det blir på tisdag den 29/11, ut och äta nåonstans på Linnégatan. Vad tror du om det?
Förresten, länken till vår fotograf
www.quirbach.se
Jag har varit jätteduktig idag. Börjar jobba 12.30, men gick upp i morse och stack iväg till gymmet. Så nu har jag hunnit träna och sola, och dessutom kommit till jobbet en hel timme innan jag börjar. Ja, vad gör man? BT:ar, såklart!
Kom hem igår och pratade med Tomas om vad han tyckte om att flytta till Älvängen. Snacka om att prata med en vägg. Det enda svar jag fick var nej, nej, nej. Hm, han måste ha varit besvärlig i trotsåldern - han har lärt sig säga nej bra
Fast å andra sidan är jag envis och oslagbar på övertalning
Majbruttan - jag vill också kolla på hus... fast jag jobbar till kl 20.00. Och dessutom är jag INTE sugen på att flytta igen...
Som vanligt när man inte varit inne på ett dygn, så har man en timmes uppdatering att göra
Klänningen är jättefin, majbruttan! trevlig med bio, också!
Idag har vi varit på ikea och inhandlat nytt bohag. Så om det var rörigt förut när de renoverade är det ännu värre nu. Men nu har vi handlat nytt till både vardagsrum, sovrum och datarum. Det enda vi inte fick tag på var nya hallmöbler - det vi ville ha var slut och kommer inte in förrän vecka 47. Men men, vi har tillräckligt att skruva ändå, om man säger så
Vårbrud
Håller med. Blev tokig igår kväll när jag skulle in och insåg att det inte gick! Jobbade fram till kl 20.00 och tänkte varva ned med lite BT och snack, men det gick ju inte. Man kan bli grinig för mindre