• Cilla R

Vi som har några kilon att ta kål på innan bröllopet

Fick en dotter i februari i år och gravidmullet sitter fortfarande kvar 7½ månad senare. Ska stå som brud om drygt 1 år och har bestämt mig för att jag ska vara i något sånär lika i storlek som innan jag blev gravid.
    Mina planer är att fortsätta promenera minst 1 timme om dagen, försöka få med sambon på Friskis samt äta bättre.
    Mitt sörsta problem är att min en gång helt platta mage numera ser ut som en liten påse. Mycket är lös hud (suck) men lite fett finns det ändå. Hur 17 får man huden att strama åt sig??

• Svar på tråden Vi som har några kilon att ta kål på innan bröllopet
  • Cilla R

Bara jag som är en tjockis??

• aircondition

Nej, inte alls bara du!Jag har också några kg kvar sedan dottern kom. Och dom sitter förstås på magen! Det känns lite bökigt att bli av med. Har planer på att ta en tur till plastiken. Suga bort lite helt enkelt!

• Grisaknorr

En tjockis här oxå !
    Jag har en äcklig påse...lixom delad på två *s*
    Efter mitt barn nr 3 fick jag platt mage igen och huden stramade åt. Nu efter barn nr 5 kommer jag nog oxå få skära bort om jag vill få bort skinnet..... När jag fått bort fettet som ä kvar under skinnet *s*

• Cilla R

*suck* Hade gärna låtit någon suga bort min mage, men min plånbok säger NEJ Får helt enkelt träna som en tok!!

• aircondition

Cilla R:
    Min plånbok är också tom, men jag tänker prata med banken! Kan man låna till en bil så...

Svar på tråden Vi som har några kilon att ta kål på innan bröllopet