Baksida 6
Hej!
Känner mig lite vilsen i pannkakan.. Min kille säger att alla hans kompisar har "a * al" sex, så nu är han väldigt het på att prova. Men jag tycker att det är helt fel Vad tycker ni?!?! Har ni provat?!
Hej!
Känner mig lite vilsen i pannkakan.. Min kille säger att alla hans kompisar har "a * al" sex, så nu är han väldigt het på att prova. Men jag tycker att det är helt fel Vad tycker ni?!?! Har ni provat?!
Bara för att alla hans kompisar gör det så är det väl inget som säger att ni måste! Vi har aldrig gjort det och kommer aldrig göra det heller. Finns ingen önskan att göra det från ngn av oss. Men alla är olika. Huvudsaken är att du inte gör ngt som du egentligen inte vill!!!!
Om du tycker det är fel så tycker du ju det. Men jag hade också den känslan innan jag träffade min sambo. Jag gillade det inte alls, aj och blä tyckte jag om det. Hade testat det innan, men det var inte alls skönt då. Sen provade jag och min sambo det, och han var jätte försiktig och hade mycket glid.. Och tro det eller ej.. Det var SKÖNT! . Med rätt person, och om man tar det försiktigt i början så kan faktiskt en annan värld öppna sig. Jag älskar det verkligen idag.. Och njuter till fullo av det. Säger inte nu att du kommer att gilla det om du provar.. Utan detta var bara min erfarenhet av analsex.
Tack för att ni gett mig era ärliga åsikter, det uppskattas Nån mer som har åsikt eller erfarenheter?
jag och min sambo har det inte. Har testat en gång för typ 10 år sen, men ...njäää, inte för mig. Men inget fel i det om man gillar det.
Självklart ska man göra det som känns bäst för en själv. Om det känns fel och inte okay så får väl din kille ta det.
Jag tror knappast ALLA hans kompisar har det, det är nog en överdrift.
Hej
Jag är en glad singel tjej som ofta får den frågan om analsex.. Nu är jag väldigt öppen av mig och brukar fråga killarna vad dem provat...till min förvåning så är det inte alls många som provat analsex. Många har knappt provat oralsex heller... så ALLA hans kompisar har no inte provat..
Själv har jag provat när jag levde i förhållande men det var det värsta jag varit med om. Men utesluta det gör jag inte, med rätt person så kan det kankse va skönt..
NasseLiten:
Jag tror verkligen inte att alla har provat det! Kan det inte vara så att hans kompisar har sett det på p*rrfilm och därför tror att alla "gör" det?!
Oavsett om alla hans kompisar har gjort det eller ej så tycker jag inte att det är en anledning till att du skall göra något som du inte vill. Man behöver ju inte göra som "alla andra" .
Själv har jag aldrig provat, och har ingen längtan heller. Men man skall ju aldrig säga aldrig .
Förövrigt så förstår jag inte varför killar skulle vara så intresserade av att testa just an*ls*x?! Det är väl främst för tjejen som det känns annorlunda? Eller har jag missat något nu .
Ja jag tror också att p-filmen har en stor del i det här ämnet...
För tillfället ligger vi lågt med den här a-delen för jag känner mig inte bekväm med det, vilket han förstår och respekterar Jätte tacksam för alla svar!! Finns det nån mer som vill vädra åsikter?
Vill du inte ha a-sex ska du heller inte gå med på det, då blir det bara ledsamt. Din självskänsla kommer må så mycket bättre av att du inte ger med dig bara för att din kille tjatar på dig och jag tror att din kille kanske i hemlighet är ganska lättad över att slippa han också. Tror kanske att han känner stor press från sina kompisar att göra det eftersom "alla andra" har. Jag är ganska säker på att det stora flertalet av sexutövare INTE har a-sex, därför att det inte är naturligt (i mina ögon). Ni som inte håller med om det sista, kritisera gärna....
Köp en stor dildo, och säg, vi provar på dig först. Så får du se vad han säger. Funkade på mitt (numera) avskräckta ex. ;)
Vill du inte ska du inte, så enkelt är det. Spelar ingen roll om alla ni känner gör det och talar om det.
Har vänninor som har det ohc tycker att det är bra, men för mig känns det helt fel, bara fel i kroppen - så jag har aldrig provat. Min sambo har aldrig frågat heller, utan vi har pratat om det för att jag tagit upp det och sagt att nej, jag vill inte.
Lonja:
BRA FÖRSLAG!!!
Då kanske det inte var intressant längre!!!
Vi gillar det, både han och jag!
Jag tycker inte att du ska gå med på detta just nu eftersom du inte vill och det känns som att han pressar dig.
Spelar ingen roll vad "alla andra" gör, det här handlar om er och vad ni vill. Du kanske kommer att vilja prova senare / en annan gång. Men då kommer önskningarna från dig och inte genom press.
Själv har jag och min man det ibland. Jag gillar det och det var min idé från början. Tror att det är en förutsättning för att det ska bli bra.
Själv blir jag bara äcklad av tanken. Gör inget som du inte själv vill. För hans egen del lär det ju kännas nån skillnad i vilket hål han stoppar den.