• Luka

Nån som smakat Nutriletts sparris-soppa?

Finns många trådar här om pulverdieter men de går inte att lägga in ett inlägg på dom... vet inte varför... dom kanske e för gamla, va vet ja...

E de nån som smakat sparrissoppan som Nutrilett har? Hur smakar den om man jämför med tex Blå Bands sparrissoppa? Tänkte att det kanske e godare än dom där äckliga pulverdrinkarna... Å barsen å de e ju så dyrt... Finns de andra smaker på soppor åxå eller?

Behöver ingen predikning då ja redan vet att de inte håller i längden... men de e bra som en sporre i börja... :)

Hoppas på svar...

• Svar på tråden Nån som smakat Nutriletts sparris-soppa?
  • shalimar

Sparrissoppan är jättegod - visst, den smakar inte LIKADANT som tex Varma Koppen-soppa, men inte nödvändigtvis sämre för det. Den är iaf bra mycket mer lik "riktig mat" än de där pulvren med smak av choklad/vainlj/allt vad det nu är.

• Luka

Va bra... då ska ja köpa de å sätta igång... :)

Äter du själv de nu eller? Hur mycke gick du ner å på hur lång tid?

• shalimar

Eh, jag har anorexi och ät väl mest soppan för att jag inte vågade äta nåt annat just då. Och inte åt jag den regelbundet heller. Så jag vet inte hur fort man går ner i vikt med den. Men smaken är det som sagt inget fel på!

• Luka

Ojdå, hoppas du mår bättre nu då... om inte så hoppas jag att du gör de snart... ja ska inte säga så mycke då jag inte har nån erfarenhet själv om sjukdomen... men jag hoppas verkligen att du övervinner den om du inte redan har gjort de... be strong!

• ninonica

Jag tycker oxå att sparrissoppan är god. Den är lite pulvrig i konsistensen men smaken är det inget fel på annars.

• Johanna

Hej Luka!
    Har du kört igång eller?

Svar på tråden Nån som smakat Nutriletts sparris-soppa?