• ProudWoman

bröstpiercing

någon här som har pircing i bröstvårtorna? jag har funderat på att göra båda och vill höra på ett ungefär hur ont det gör och om det kan bli problem senare, t.ex när man ska ha barn eller om de läker igen om man bestämmer sig för att man inte vill ha kvar dem längre? och om man vill förstora brösten i framtiden, kan det bli problem?

• Svar på tråden bröstpiercing
  • Swing

I Läkartidningen vecka 37 (går tyvärr ej att få fram artikeln på nätet om man inte är prenumerant) minns jag att det bl.a. stod om en kvinna med bröstimplantat som piercade bröstvårtorna. Fick infektion som spred sig ner till implantaten och det blev riktigt eländigt.
    Sen var det nåt urläskigt om en kille som piercat sig själv(!)i sno**en, hamnade på sjukhus och svävade mellan liv och död.
    Jag fick mig faktiskt en funderare efter att ha läst detta. Har implantat och skulle ibland önska en sån där läcker 'juvel' i naveln, men jag tror jag avstår.

• ProudWoman

jag har ju tänkt göra piercingen nu och kanske operera om något år, då borde det väl inte bli problem... skulle aldrg göra det själv, så klart jag ska gå till en riktig piercare

• SadPsychoBitch

Som sagt blir det inte problem att amma eller liknande. Varför vill du förstora brösten?

Jag ska pierca mig i den ena bröstvårtan någongång i framtiden.

• ProudWoman

SadPsychoBitch : varföe jag vill förstora brösten? jag har nu bara en liten B-kupa och det ser väldigt oproptionellt ut när jag i överigt inte är liten (75 tunga kg), vill ha en D-kupa iaf

• SadPsychoBitch

okej, jo alla gör ju som de vill! Lycka till!

• *Blomman*

Hur många är egentligen proportionerliga?

• zarischka

75 kilo och d-kupa? Det verkar väldigt mycket, tycker jag!Det beror iofs på hur lång du är också, och så, men...
    Nåväl - envar sig egen. :)

• SadPsychoBitch

hm njae många som har d kupa..

Svar på tråden bröstpiercing