• M Magdalena

4 sekunder...

Jag är upp över öronen förälskad i min nye pojkvän och han e underbar i sängen. ;)

Grejen e den att när vi har sex så går det jättefort -för både mig och honom. Att det går fort för mig gör ju ingenting, men jag vill ju gärna fortsätta men så går det för honom också fort åsså ligger jag där i sängen "jaha, var det redan över?".

Jag vill ju kunna njuta längre..

Ngn som har vart med om ngt liknande?
    Ngn som har tips på hur vi kan leka längre?
    Är detta ngt som är vanligt när man e "nykär o het"? Blir det bättre o längre mysstunder senare?
    Kan man "öva upp sig" på att hålla på längre?

Många frågor trots att jag trodde att jag var erfaren.. ;) :D :D

• Svar på tråden 4 sekunder...
  • M Magdalena

Ingen amatör-sex-rådgivare här?

• Lilla spöket Laban

Ha ha, vi är också ganska heta på gröten och otåliga. Men det är trelvigt det också. Visst går det att lära upp sig att ta längre tid på sig. Genom att stanna upp eller byta ställning när man närmar sig "slutspurten". Det är de trixen vi båda kör med .

Andra gånger när vi tar lite längre på oss, är efter visst alkoholintag, men det kan man ju inte köra med så ofta.

• LKH

Precis så var det för mig och min kille i början. Han tyckte det var pinsamt, men jag sa till honom att jag tog det som en komplimang att han inte kunde hålla sig. Men nu efter 1,5 år så håller vi på länge och väl ibland! Fast fortfarande kan det bli en och annan snabbis. Tror att din kille bara är lite nervös innan han känner dig så väl, om ett tag kommer han nog kunna hålla på längre. (Förresten finns det väl ingenting som hindrar att ni fortsätter på olika sätt efter att det har gått för honom...?)

• hellokitty

Ett bra trix är att låta honom komma en gång först genom att du hjälper till med händer eller mun och sedan försöka på "riktigt" då det blir svårare för honom att komma lika snabbt.

Funkade för oss iaf....

• M Magdalena

Tror inte att han är nervös. Han säger att han har aldrig känt sig så bekväm och naturlig med någon annan tjej han har varit med. Det är nog mer att det är SÅ HIMLA SKÖNT att det e svårt att inte komma fort. :D :D

(ömsesidigt)

Men bara för att jag kommer fort så betyder det ju inte att jag inte vill fortsätta, jag skulle vilja hålla på längre för det e ju så skönt.

Så vårt sex är snabbt men skönt. :D

Men men.. Vi kanske kommer på nåt sätt å trixa så det kan bli lite längre. Undrade mest om det var vanligt när man e nykär. ;)

• pumpa

hellokitty är på hjelt rätt spår...

Det är det enda som funkar. Att ligga och tänka på forboll för att man inte ska komma på en gång kan ju funka -men hur kul är det då?? Bäst att göra en lite tömning innan vänta en kvart eller så, sen kan man nöta på länge,länge..

lycka till

Svar på tråden 4 sekunder...