• bellaboop

VARFÖR??!!

Pratade precis med min mamma för hon har varit hos doktorn idag. För en tid sedan hittade hon en knöl i lymfkörtlarna och idag var hon och träffade kirurgen. De har röntgat men vill inte säga vad det är. Vill inte heller dementera att det kan röra sig om cancer. JAG VILL INTE!!! Vi som har så mycket roligt att planera nu ett tag framöver. Jag vill att detta orosmoln ska blåsa bort och det fort. Hon måste vänta på provsvar i tre veckor!!! Kände bara för att skriva av mig lite....känner mig lite deppig för tillfället.

• Svar på tråden VARFÖR??!!
  • drakon

Förstår att du känner dig deppig. Skickar en styrkekram och hoppas att det inte är något farligt.

• loppalina

Hej bellaboop!

Förstår precis hur du känner dig :( Vill oxå passa på att tala om att min mormor hade cancer i halsen, det hittades i rätt tid och idag är hon botad :)

Så jag hoppas att det inte är någon fara för din mamma och håller tummarna för att det skall gå bra.

Många kramar loppalina

• Bebbsen05

De hittade cancer i lymkörtlarna hos min morfar i somras. Men det ska tydligen vara en "bra" sort, som är relativt lätt att bota om man upptäcker den i tid.

Hoppas det ska gå bra med din mamma!

• bellaboop

Tack för era ord! Nu när min mamma gjort en massa tester så hittar de helt plötsligt ingen cancer. Däremot har de hittat något konstigt i armhålan, levern och tarmen när de gjorde datortomografi...Vi har ingen aning om vad det kan vara och det hade inte läkarna heller??!!! Vi står alltså fortfarande och stampar på start utan svar men med en massa frågor....
    Kram på Er!

Svar på tråden VARFÖR??!!