• vintertid

Vintertids bröllop!

Trollvinter: Ah vad roligt! Du får hälsa tillbaka. Grattis till ditt framtida giftermål, Örgryte gamla kyrka är ju så fin! Vad härligt att gifta sig på vintern.

(Förresten har du och Magnus träffats för något år sedan då hans grupp intervjuade dig för något skolprojekt! Världen är bra liten. Hälsa Anna!)

• vintertid

Tack för alla fina ord!!

Bruden med stort B: Vi gifte oss i Tjolöholms slottskyrka och hade festen på Tjolöholm slott, kan varmt rekommendera det.

vinter05: Rosorna heter desirée.

Septemberbrud-05: Ja Borneo var underbart, och Tanjung Aru... ja vi åker gärna dit igen. Vi kunde inte komma på något som kunde ha varit bättre där. Om KL tyckte vi sådär (inget ställe vi åker till igen). Ja ni såg oss säkert (jag tenderar att sticka ut!), men vi var ganska få svenskar där!

• vintertid

Bruden med stort B: Bra fråga men jag har ingen exakt siffra... Räkna med ett kuvertpris på ca 1100/pp och lokalerna ca 15-20 000.

• vintertid

skoter: Tack ska du ha. Jag räknade dem faktiskt men minns inte exakt, tror det var 23 stycken.

• vintertid

Brud_2005: Tack och detsamma förresten!

• vintertid

skoter: nej det var bundna vanligt.

• vintertid

Tack så mycket för era fina ord!

inte min tur än: Kronan är svärfars och jag vet ej var han köpte den.

Jag ville inte ha krona från början men när jag väl provade klänningen så kände jag att "ah en krona skulle man ha!", och jag trivdes verkligen i den!

• vintertid

Sommaren2006: Tack så mycket! Han bar en svart kostym, ja.

• vintertid

Liza77: Hm... känner jag dig? *lite förvirrad*

Tärnklänningarna är från Nixa vill jag minnas...

• vintertid

heffaklumpen: och vad har heffaklumpar med ditt bröllop att göra? tema kanske?

• vintertid

Liza: Javisst är det hon, blev bara förvånad av att du namngav henne (då jag inte skrivit ut några namn här)!

• vintertid

LizaGBG: Som henne nej, hon är min svägerska. Men vi bor i gbg.

• vintertid

LizaGBG: Värst vad du var nyfiken! Ja, de är förlovade.

Tack igen, och lycka till med ditt bröllop!

• vintertid

LizaGBG: Hon är ändå min svägerska, gift eller ej.

• vintertid

LizaGBG: Jag kanske uttryckte mig otydligt, jag menade inte att jag har problem att förstå den sakliga innebörden av ordet, utan att hon för mig är familj (svägerska), gift eller ogift.

Nu lämnar vi denna meningslösa dialog tycker jag!

Svar på tråden Vintertids bröllop!