• Hillsong

Bilder från Hillsongs bröllop!! Nu fungerar hemsidan igen!

Nu tror jag hemsidan fungerar igen: www.sofiaochdavid.tk Här finns lite bilder från vår underbara dag!

• Svar på tråden Bilder från Hillsongs bröllop!! Nu fungerar hemsidan igen!
  • Lojna

The bandwidth quota for this website has been exceeded. The site will be back online within 12 hours.
    1ASPHost members are given a monthly bandwidth quota of 1000 MB with their free hosting accounts.

• Mastermind

Well, hemsidan funkar för mig iaf och ni ser jättelyckliga ut! :) Hoppas ni får ett långt och fint äktenskap!

• Fru Larsson

Vad härligt, det syns verkligen att ni är lyckliga! Jättefint! cool bil!

Du kanske minns att vi haft kontakt i septembertrådar och vi gifte oss samma datum! Kul att få se hur ni såg ut! Jag ska också lägga upp bilder så småningom!

• anna_80

Grattis! Ni är nog det sötaste brudpar jag sett här på BT! Du ser så otroligt glad ut hela tiden, helt sprudlande! Jättehärliga bilder som gjorde mig helt glad!

• Hillsong

Tack så mycket för alla fina kommentarer! :)

• Vendela & Carolina

Vilket roligt bröllop ni såg ut att ha! Var det någon (hon i rött) som dansade under själva ceremonin? Och sjöng du? Verkligen härliga bilder! :)

/vendela

• Millo

Åååå va fint, ni ser så lyckliga och kära ut... Vilket fint brudpar.
    Jag gillade din tiara, var har du köpt den?
    Jättegrattis och lycka till!!

• Hillsong

Fru Larsson: Det är klart jag minns dej! :) Vill jättegärna se bilder från ert bröllop!

Vendela: Ja... vigseln var helt suverän! Lite annorlunda kanske...det stämmer, det var en kompis till mig som dansade en s.k "lovsångsdans". Jättevackert var det! Och hon är verkligen duktig! Joo...jag sjöng en sång till David som jag skrivit till honom. Var såååå nervös innan, men det gick faktiskt bra och jag fick jättefin respons efteråt!

Millo: Tack tack! Kul å höra! Tiaran har jag köpt i Jönköping på en butik som heter Mani. Kostade ca 350 kr.

• inte min tur än

Va lika ni är du och din man!
    Fina var ni också!

Svar på tråden Bilder från Hillsongs bröllop!! Nu fungerar hemsidan igen!