• fettis

Tips om klinik och läkare

Hej
    Jag har nu efter många år beslutat att fettsuga ridbyxlår,,.
    Har ni några tips om bra läkare och kliniker här i stockholm?
    Gärna andra tips oxå.
    Tack

• Svar på tråden Tips om klinik och läkare
  • cazza

Hej,

Jag kan varmt rekommendera dr Gabriella Sellman på Plastikkirurggruppen (sabbatsbergs sjukhus). Genomgick en fettsugning av insida lår i maj -05, och är verkligen supernöjd. Detta kostade mig 12 000 kr. Innan ingreppet ringde jag och kollade upp att Gabriella inte är anmäld för något "misskött" ingrepp, vilket hon då inte var/ är. Tänk dock gärna igenom detta noga, då det är mer smärtsamt än vad förväntat (kändes som att jag blivit överkörd av en bil)

• fettis

Hej
    Jättetack för tipset, men jag undrar Vart ringer man för att kolla upp läkare?
    Hejdå.

• Mitt lilla hjärtegull...

Dr Jonas Röjdmark på akademikliniken.....

• fettis

Ja nu blir det bokning för konsulation, som sagt hos Gabriella samt oya på strandkliniken,, Tanken var att jag tänkte besöka Charles på Viktoriakliniken oxå men måste ju köra uteslutningsmetoden.
    Är fortfarande tacksam för tips om ni har några.
    Hälsningar från fettis, men smalis till sommaren.
    ps Ser ej detta som någon bantningsmetod, men har hela mitt liv lidit av detta och lyckas ej ta bort det trots träning.

• Swing

fettis: Jag opererade brösten på Plastikkirurggruppen och är mycket nöjd. Dock inte hos Gabriella, men jag har hört mycket gott om henne och rekommenderar gärna henne & Lennart Blomqvist.

• cazza

Hej Fettis!

Tycker att det är ett bra val att vända dig till Gabriella Sellman/ Plastikkirurggruppen. Jag funderar på att även fettsuga övre insida lår, och gör i så fall även detta hos Gabriella. Har innan mitt första ingrepp i maj, varit i kontakt med Akademikliniken, men priset och det faktum att Plastikkirurggruppen är en mindre verksamhet, gör att det kändes mer "personligt"- bättre service.

• fettis

Jag har kollat upp så mkt jag kan via internet och med hjälp av andra "tipsare" har jag beslutat mig att vända mig till dessa två.(Oya på Strand har oxå gott rykte så jag kanske tar med henne oxå.)
    Akademikliniken är stor o många arbetar där men vem säger att dessa skulle vara bättre???? Bara för en dokumentär på tv,,

Tack för alla tips hörni!

• barba blå

Lycka till med ingreppet :)
    MÅste bara flika in att Akademiklinikens rykte om att vara sveriges främsta klinik inte är pga av att media uppmärksammat dem i olika artiklar och tvprogram. Per Heden är en av världens absolut bästa plastikkirurger och då främst vad det gäller ansiktskirurgi. Jan Jernbeck är inte långt därefter...
    Sen vad det gäller de andra läkarna och när det kommer till fettsugning ska jag inte uttala mig för där har jag ingen aning (även om jag tror att "hela teamet" är väldigt väldigt duktiga.

...men förmodligen är de ju inte de ENDA i sverige som är duktiga...

• s*l

Hej

Jag har också hört helt fantastiska uttalande om både Oya men även akademiklinikens kirurger och man får hoppas att allt stämmer ska nämligen göra en stor bukplastik på strandkliniken.
    Är det någon som har lust att berätta om egna upplevelser kring en sådan op.?
    Återkom gärna

Svar på tråden Tips om klinik och läkare