Jag vet inte vad jag ska göra längre...:(
Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre...JAg bara känner att jag måste skriva av mig lite...
Jag är 21 år, 165 cm lång, väger 62 kg...har en ganska muskulös kroppsbyggnad vilket gör att jag väger lite mer än vad jag ser ut att göra...Jag får ofta komplimanger för mitt utseende...MEN...
En andra sida av mig ser inte det här.. det pågår ett krig inuti mig dagligen...och det är ÄTSTÖRNING! Jag orkar snart inte längre..min sambo håller på att bli tokig för att jag ska kontrollera allt jag äter! Jag vågar inte äta nåt som har minsta lilla vitt mjöl i sig, godis, choklad, kaffebröd, chips, pizza, socker, potatis, ris, fläskkött mejeriprodukter, ja... snart ingenting känns det som... jag tänker ständigt på min vikt och hur jag ser ut, i spegeln ser jag bara ett värdelöst fetto som inte klarar av att gå ner i vikt. Jag vill vara jättesmal! Som alla modeller man ser på tv, jag vill inte ha så breda höfter som jag har, inte så stora bröst - INGA kurvor helt enkelt... Jag tänker ständigt på hur många kalorier jag stoppar i mig, kontra hur mycket jag rör på mig. Kollar i smyg på förpacknigar hur många kalorier det är i saker o ting... Detta tar alla krafter ifrån mig, jag orkar snart inte längre.. det har pågått för länge!! (till och från sedan 7 år tillbaka...)
Jag vill ha ett avslappnat förhållande till mat, inte bli hysterisk för att få i mig lite onyttig mat nån gång ibland! Jag tränar ju mijnst 3 ggr i veckan, så det ska ju egentligen inte vara nån fara! Eller??
Det känns som att jag håller på att förlora det här kriget mot mig själv...
Jag vill ju bara vara NÖJD!
HAr just suttit o gråtit mig igenom middagen för att jag känner mig så äcklig... Finns det fler som är i samma situation som jag?
Finns mycket mer att skriva, men nu orkar jag inte mer... vet inte ens om det finns nåt sammanhang i det här...
Tack om du orkade läsa..