• shalimar

Shalimars bilder från fotografen

Har lagt ut fotografens bilder på nätet - det var visserligen ett tag sedan, men jag tror inte att jag flaggat om det här... vi gifte oss ju för ett bra tag sedan (18 juni) men det händer att jag sitter och tittar på bilderna och drömmer mig bort... Fotografen heter Kenneth Sundh och det är alltså under mappen "Kenneth Sundhs bilder" man hittar hans foton...

• Svar på tråden Shalimars bilder från fotografen
  • MoAm

Hmmm, en länk kanske vore bra

• MoAm

Jättevackra bilder. Väldigt romantisk och fin bukett, härligt med det långa "hänget".

• junibrud2006

Jättefina bilder! Kul att få lite inspiration nu när jag ska träffa fotografen nästa vecka och diskutera bilder.

Var gifte ni er? Tänkte eftersom festen var på Surahammars herrgård. Bor nämligen själv i Västerås så man blir ju lite nyfiken!

• shalimar

Vi gifte oss i Västanfors kyrka i Fagersta, eftersom vi båda växt upp där. Men vi valde Surahammars herrgård för festen eftersom den var så otroligt fin - finaste stället vi hittade! Och vi var jättesuperdupernöjda med service, mat, ja allt!

• shalimar

Vart ska ni gifta er/ha festen förresten) Och vilket datum? (antar att det är någon lördag i juni 2006 :D)

• junibrud2006

Hihi... Jo inte så svårt att gissa kanske?! Vi gifter oss i Badelunda kyrka i Västerås eftersom vi båda är döpta där. Festen blir på Brunnby Gård i Västerås.

Vi har bokat porträttfoto redan och nu ska vi träffa ett par fotografer nästa vecka ang foto i kyrkan och lite efteråt - mer i reportagestil men även lite porträtt där med. Ska bli spännande!

• blivande fru J

MoAm: Har du lagt upp dina bröllopsbilder förresten? i så fall har jag nog missat dem?

Grattis iaf!

• blivande fru J

MoAm: Vad fina ni var!
    Är imponerad av allt. Tärtan ser vansinnig god ut. Vad är det i den :P?

• MoAm

blivande fru J:
    Tack, vilket översvallande beröm!
    Vi köpte tårtor med bara marsipanlock på och garnerade med egenhändigt gjorda marsipanrosor och levande murgröna. Det sparade vi ca 1000 kronor på.
    Den var fylld med jordgubbssylt och jordgubbsgrädde och var mycket smaskig!! Tårtställningen hade min pappa gjort i smide.

Svar på tråden Shalimars bilder från fotografen