• Jonnys

Det känns konstigt.

Jag är 16 ,han 17. Han går sista året på gymnasiet och är väldigt stressad. Vi får inte mycket avslappnad tid alls för varandra förutom på helgerna. Antar att vi har kommit in i en såndär "dålig" period nu. Vi mår båda lite dåligt av olika anledningar..

Grejen är..att det ska inte kännas såhär, inte just nu iaf, för vi förlovar oss på Lördag. Jag längtar inte ens *gråter*

Vad fan händer? Jag har alltid vart överlycklig ju, över förlovning och allt.. Varför nu? :/

• Svar på tråden Det känns konstigt.
  • skogstösen

Stackare, låter jobbigt det där. Det är väl tyvärr så att om ni har en massa andra jobbiga saker omkring er så kanske det inte hjälper så mycket att tänka på förlovningen som du tidigare sett fram emot.

Hoppas det ordnar dig! kram

• skogstösen

Hoppas det ordnar sig, menar jag.

• Jonnys

Tack så mycket..Jo du har rätt.. det är väl inget att förstora upp.. Men det skulle kännas så falskt att förlova sig nu när allt är så knasigt :( Men ändå vill jag ju.

• skogstösen

Ni kanske kan prata om det och om ni båda känner att det här är en jobbig period kanske det känns bättre om ni kan skjuta upp förlovningen lite.

• Jonnys

Mmmh jag vet inte.. vet faktiskt inte.
    Då måste vi köpa nya ringar också. Vi har så tunna så skulle man polera bort och gravera om blir dom nästan för tunna. Äh. Blä.

• skogstösen

Det kanske inte gör så mycket om det står ett annat datum i ringarna?

• Jonnys

Mja jag vet tine.. Usch :( Jag tror jag vet vad det är som gör mig så olycklig..

• skogstösen

Jaså, vill du berätta eller?

• Jonnys

Jag flyttade ifrån min fosterpappa som jag bott med sen jag var 5 veckor.. För att få bo nära min pojkvän. Jag saknar min pappa. Och min syster som flyttat tillbaks från england nu.. Det är jobbigt.

• skogstösen

Jag förstår. Det känns ju alltid konstigt att flytta och särksilt att flytta från nån man tycker om. Du kankse blir extra dyster av att du flyttat närmare din pojkvän och att allt ändå inte känns perfekt mellan er pga av att han har mycket i skolan och så.

• Jonnys

Kanske är det så ja... Jag vet inte. Kanske är det dags för nån liten paus? Svårt när man bor udner samma tak dock..

Svar på tråden Det känns konstigt.