• Mrs J.R

någon som jobbat....

Hej!
    Vi har just nu dålig ekonomi och jag måste ha ett jobb innnan jag kan börja plugga, och jag tänkte ringa till typ Max och fråga om de behöver folk. Jag är väldigt blyg och vet ärligt talat inte omjag vågar ringa, någo som har jobbat på max eller gör det som an berätta hur det är...

• Svar på tråden någon som jobbat....
  • mazzarin

Har inte jobbat på Max men tycker inte du ska ringa. Bästa intrycket ges om man kommer dit personligen...

• Dofsingen

Menar du hamburgerkedjan?
    Har inte jobbat där, men däremot 5 år på McDonalds. Det är lite stressigt, men kul. :)
    Man skaffar sig tonvis med vänner där. Var oxå väldigt blyg när jag började jobba där. Men med all kundkontakt & så många arbetskamrater jobbar man bort blygheten fort. Tycker absolut du ska skicka en intresseanmälan dit. Ring sen nån vecka senare & fråga om dom läst mailet. Brukar gå hem.
    Lycka till!

• Elin1

Håller med ovanstående, gå dit personligen och be att få tala med den som är personalansvarig.

Ett sådant jobb med mkt kundkontakt kräver att du är utåtrikad och social, så fundera över om det är rätt för dig...

• Cybermamman

En lyckatillspark i ändan får du av mig. Håller tummarna hårt hårt så att du får ett jobb

• Elin1

...Önskar dig lycka till såklart.

Svar på tråden någon som jobbat....