• Tejsan

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Vet ni var ni ska göra era uppsättningar? Någon som vet någon bra firsör i Höllviken?
    Jag gifter mig 13/5.

• Tejsan

Alltså satt och tittade på hur många det är som gifter sig nästa år! Ganska häftigt! Funderade på emma, känner inte jag dig?

• Tejsan

Vi tänker också göra som hjärtat 73. Men håller med om att det är jätte svårt. Vill ju inte bli ovänner med släkten heller. När det gäller kusiner tycker jag det är extra svårt. Vill bjuda mina 2, men min blivande har hur många kusiner som helst. Egentligen umgås vi bara med 3 av hans men hans föräldrar tycker inte man kan göra så!

• Tejsan

Ja underkläder alltså, en hel vetenskap, känns det som. Jag funderade på om man inte kan hitta något kul på Twilfit nu till jul. Då brukar de ju ha lite piffigare kläder.
    Jo ~emma~ det var dig jag menade, men om du inte känner igen mig så kanske jag har fel!

• Tejsan

Nej jag menar på riktigt! men jag har nog fel, annars hade du/hon jag tror du är
    kännt igen mig!
    När det gäller solist i kyrkan. Tänkte vi kolla med kommunala musikskolan. Kanske har de någon lärare eller elev som vill tjäna lite extra!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006