• Lindblomman

Viktnedgång till bröllopet, nån mer?

Har satt in den höga växeln vad gäller viktnedgång till bröllopet nu. Ska försöka gå ner 20 kg till augusti nästa år. Vore kul om den är nån här i samma sits, då kan vi stötta varandra och ge tips och råd.
    Jag kör hårt med GI-metoden och motion.

• Svar på tråden Viktnedgång till bröllopet, nån mer?
  • sweet saint

hej!
    jag inte nåt datum för vårat bröllop, men det blir nog till sommaren nästa år!
    Dessutom vill jag gå ner i vikt pga att jag har gått upp 12 kg på mindre än 2 år. Jag vill gå ner 12-15 kg..
    jag började med South Beach metoden för 2 dagar sen, men det bygger ju på GI metoden, så det är ju perfekt!!

Det är alltid lättare att gå ner om man får stöd och tips från andra som känner till vad man går igenom!

hu länge har du kört Gi metoden??

• Hon

Här vill jag gärna vara med.
    Har 7 kilo att gå ner till nästa år.
    Vi gifter oss i september.
    Jag började på allvar i måndags och använder mig av viktväktarna.

Skall vi göra en invägning?
    Vikt i måndags 70 kg.

Så kan man ju varje måndag rapportera sin eventuella viktmiskning.

• Linda1

Lindblomman: Jag med! Jag kör GI själv och försöker motionera, har ungefär lika mycket att gå ner tror jag.

Vågar inte väga mig men börjar märka på kläderna nu och jag har ändå bara hållit på någon månad.

• Linda1

Glömde säga, vi gifter oss i september så vi har ungefär lika lång tid på oss!

• Lindblomman

Vad kul att vi är fler!
    Jag väger mig bara en gång i månaden, jag blir besatt annars och väger mig varje dag. Så nu har jag ingen våg hemma utan åker hem till syrran och lånar hennes. Men jag mäter mig i omfång och känner noga efter hur kläderna sitter.

Attans vad snygga vi kommer vara till våra bröllop!

• Lindblomman

Linda1... Fint namn du har

• Lindblomman

Jag har börjat promenera hem varje dag, vilket tar ca en timme. Jag ska ju ändå transportera mig den sträckan så då kan jag ju lika gärna gå. Det är jätteskönt! Får se hur duktig jag är med det sen när snörusket kommer...

• bröllops häxan

Lindblomman: Vi ska gå ner lika mycket (20 kg)till samma tid (aug -06)Kul :D, och lycka till alla :).

Har börjat på yoga och ska köpa års gymkort när jag får lön om två veckor. Behöver nog lite stöd, och jag är en hejare på att ge... ;)
    Tycker att det ska bli roligt att börja träna igen..

• Lindblomman

C.T.
    Kul, välkommen hit! Visst är det skönt att träna när man väl kommer igång?

• sweet saint

jag simmar ganska mycket och varvar med lite gym.. (magen MÅSTE bli mindre!!!! )
    men som sagt, jag började för 3 dagar sen..
    Jag brukar alltid ha otur när det gäller träningen.. brukar max få hålla igång 3-4 veckor sen har jag antingen blivit sjuk med en långvarig hosta eller som i sommras skadade jag ryggen på en sån där fördömd studsmatta.. Då var jag borta från all motion 1 ca 1,5 mån..
    hoppas att jag klarar mig nu!!

Svar på tråden Viktnedgång till bröllopet, nån mer?