Inlägg från: charlie06 |Visa alla inlägg
  • charlie06

Viktnedgång till bröllopet, nån mer?

Hej!

En till här... Jag vill också bli lite snyggare eller ja.... smalare iaf :) till vårt bröllop i aug. nästa år. Och jag kör med...taaa daaa Cambridgekuren.... Jag vet,jag vet det är inte den ultimata lösningen. Bra mat och motion är ju eg. det enda rätta, men jag har försökt att komma igång sedan i somras och det har helt enkelt inte blivit av. Men så bestämde jag mig för att testa CK och ja nu är jag inne på tredje dagen.

Käkar alltså CK och promenerar mkt. Men jag har 20kg att ta bort(varav 6!!! kommit efter sommaren efter att jag började på ett nytt jobb)och jag känner att så länge kan jag nog inte leva på CK. Så jag planerar att ta bort de första med CK iaf och sen får det bli nyttig mat och motion, jag gillar ju eg. att träna....

Lycka till allihopa! Kul att vi är några stycken som kan peppa varandra... och extra kul att vi är några med 20+, det känns som att vi kan motivera varandra!

• charlie06

GRATTIS SANA! :)

Önskar att jag också hade satt igång i mars....:(

• charlie06

Jag körde CK förra veckan för att sparka mig själv i baken och verkligen komma igång, i måndags la jag till lunch och lite frukt....vad händer.... jo jag får magsjuka. Idag börjar jag känna mig bättre även om jag fortfarande är väldigt trött. Men sugen på nåt onyttigt är jag ju iaf inte....;)

• charlie06

Tack fine! Känner mig redan i form. Tar det lite lugnt med maten, käkar soppa och dricker proviva o annat som kan va bra för magen.

Svar på tråden Viktnedgång till bröllopet, nån mer?