• Hon

Viktnedgång till bröllopet, nån mer?

Här vill jag gärna vara med.
    Har 7 kilo att gå ner till nästa år.
    Vi gifter oss i september.
    Jag började på allvar i måndags och använder mig av viktväktarna.

Skall vi göra en invägning?
    Vikt i måndags 70 kg.

Så kan man ju varje måndag rapportera sin eventuella viktmiskning.

• Hon

Stalde mig på vågen imorse trots att jag lovat mig själv att MAX väga mig 1 gång i veckan.
    Men den visade -1,2 kg sen i måndags, blev så glad. Men jag har också skött mig bra denna vecka med pointsen.
    Men nu väntar den alltid så svåra helgen.

• Hon

Jag gick ner 1,8 kg första veckan.

• Hon

Koskällan:
    Förstör nu inte denna tråd.
    Detta är en tråd där folk som är överviktiga peppar varandra ingenting annat.
    Blir så trött på sådana som du som måste "förstöra" trådens egentliga innehåll för att sedan urarta till en het debatt.
    Majoriteten av oss som skriver här har många kilon att gå ner, alltså ligger vi inte på nån 40 kilos vikt.
    Om du hade tagit dig tid att läsa allas inlägg så hade du märkt att ex jag som skrev att jag gått ner 1,8 kilo på en vecka vägde 70 kilo från början. Personligen är det då kul för mig att andra säger grattis till min insats, måste du ta ifrån mig det nöjet????

Normalt sätt brukar jag inte bry mig om sådana inlägg som ditt men ibland rinner det bara över...

• Hon

Eilenna:
    Kul att vi blir fler.
    DEt där med att ta sig till gymmet känner jag allt för väl igen. Oftast är det lugnt bara man väl är där.

• Hon

BlueTopaz:
    Jag fick bort detmesta av min genom att promenera dagligen samt nyttig mat. Men det tog tid.

• Hon

För mig tog det 9 månader innan magen såg ut helt som vanligt igen efter första barnet och 1 år efter andra barnet.

• Hon

Det här med maten tycker jag har börjat gå bättre. Är den värsta godisråttan som finns men nu efter snart 2 veckor har det blivit bättre. Jag tillåter mig att äta nåt litet på lördagar. Då har man nåt att se fram emot.

Svar på tråden Viktnedgång till bröllopet, nån mer?