Inlägg från: BlueTopaz |Visa alla inlägg
  • BlueTopaz

Viktnedgång till bröllopet, nån mer?

Jag är med!
    Fick en son för två veckor sedan o gick under graviditeten upp ca 17kg plus lite extra kilon sedan innan..
    Jag ska ner minst 14kg helst 18kg till nästa augusti!!
    (från 73kg till 59 eller 55kg)

• BlueTopaz

Man får hoppas att alla i denna tråd gör viktnedgången för sin egen skull o inte andras! Jag vill känna mig nöjd med min kropp plus att det för mig är väldigt viktigt att jag ska kunna röra mig lätt och inte få ont ngnstans på grund av min vikt!! Jag är överviktig enigt bmi och min kropp mår således inte bra av övervikten, det tycker jag o säkerligen min äkare oå är ett riktigt bra skäl till att gå ner i vikt!

• BlueTopaz

Är det ngn som fött barn o vet hur man effektivast får bort den där kanten/ ringen precis ovanför troskanten som man får efter gravidmagen???

• BlueTopaz

Iiiih! Tar d så lång tid att bli av med magringen!?? Ngn mer med erfarenhet? Jag vill ju inte ha gravidmagen så länge..=(

• BlueTopaz

TingelingAnna: Grattis eller vad man nu ska säga!! =)

Jag började min "bantning" igår. Mindre kalorier till fukost, vetediet o frukt till lunch o mindre portion mat till middag plus en del grönsaker för att fylla upp. utöver det går jag på minst 1h prommenix med min 5v. bebis varje dag.
    Jag ska ner från 72kg (162 cm lång) till minst 59kg, helst 55kg tills 19/8-06. 59kg är dock målet.
    Tufft!!
    Hoppas bara att amningen fungerar ändå!

• BlueTopaz

Hej! Jag ska gå ner från 73kg till minst 59kg (helst 55-57kg) till augusti nästa är.
    Jag satte igång för 3veckor sedan och väger nu 69,4kg. =)Hoppas jag håller denna takten åtminstone ett tag till! Tycker faktiskt det känns rätt ok att banta, unnar mig en ätardag i veckan.

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Viktnedgång till bröllopet, nån mer?