Hej tjejer...
Här kommer en "expert" på ämnet...
Jag måste ju bara få säga att vad man än tycker om alla "kurer" mm så, visst, de fungerar... MEN, bara en väldigt kort tid och oftast syns det mer på vågen än på kroppen (klart det syns på kroppen oxå om det blir väldigt mycket viktnedgång).
Men tjejer... ni vill väl vara vackra på dagen D? Om man går ner med någon "kur" får man i många fall brist på något viktigt näringsämne som förvärrar utsidan (sämre hår, dassigare hud, mindre gnista i ögonen, naglar som lätt går av, dålig gasig/hård mage, taskig sexlust mm, mm).
Jag skulle kunna skriva HUR MYCKET som helst... och tro mig, jag vet hur man kan känna när man tror att man "måste" gå ner x-antal kg på en kortare tid.
MEN det går att gå ner!! Det tar lite lite längre tid men utan dessa tråkiga "bieffekter" som oftast leder till en snabb och snar viktuppgång efter avslutad kur.
Ät sunt, uteslut INGET (uteslut absolut inte fett som behövs för fettförbränningen). Ät regelbundet och ofta (var 3-4 timma). Är du sugen på något, unna dig lite av det annars kommer "suget" senare... och det blir bara fel...
Framför allt, ät ALLT men inte alltid!!!
Vet att jag låter klyschig... men det är det enda som håller faktiskt... om det är någon som har lust att få mer konkreta tips och råd så hjälper jag gärna....
Kramisar