• Lindblomman

Viktnedgång till bröllopet, nån mer?

Har satt in den höga växeln vad gäller viktnedgång till bröllopet nu. Ska försöka gå ner 20 kg till augusti nästa år. Vore kul om den är nån här i samma sits, då kan vi stötta varandra och ge tips och råd.
    Jag kör hårt med GI-metoden och motion.

• Svar på tråden Viktnedgång till bröllopet, nån mer?
  • AnelP

Lindblomman: när ska du gifta dig i aug?jag ska gifta mig med min sambo 5aug 06.Jag är gärna med i denna tråden.Behövergå ner en 15-20kg till nästa sommar, hppas jag klarar det.Har gått upp mycket unde vårenoch sommaren nu, för mycket gott*L*

• Meddelande borttaget
  • Eilenna

Hej, hej!
    Jag är jättegärna med i er tråd!
    (För att inte koskällan ska bli orolig för mig så berättar jag att jag har , enligt läkare, en övervikt på ca 15-20 kg kvar.)
    Har gått ner 17 kg redan så jag e på rätt spår, men har tappat stinget litegrann senaste veckorna... Blev förkyld och skippade träningen i två veckor. Nu är det sååå kämpigt att komma upp på morgonen för att ta sig till gymet igen...
    Någon som känner igen sig???
    Kul initiativ till tråden iallafall!
    Hörs snart igen!

• sweet saint

Eilenna:
    har precis samma situation som dig!
    Speciellt med träningen..
    jag hinner kanske träna i ca 5-6 veckor sen blir jag alltid sjuk så jag inte kan träna på ett tag! sen är det svårt att komma igång!
    Har tvingat på min pojkvän att tvinga igång mig då det händer!
    Det funkar faktiskt!

• Hon

Eilenna:
    Kul att vi blir fler.
    DEt där med att ta sig till gymmet känner jag allt för väl igen. Oftast är det lugnt bara man väl är där.

• BlueTopaz

Är det ngn som fött barn o vet hur man effektivast får bort den där kanten/ ringen precis ovanför troskanten som man får efter gravidmagen???

• Hon

BlueTopaz:
    Jag fick bort detmesta av min genom att promenera dagligen samt nyttig mat. Men det tog tid.

• Hon

För mig tog det 9 månader innan magen såg ut helt som vanligt igen efter första barnet och 1 år efter andra barnet.

• Sanasol

Ska försöka också, till bröllopet 2007. Men helst innan. För det är ju för att jag själv vill bli piggare och må bättre! :)

Svar på tråden Viktnedgång till bröllopet, nån mer?