Har någon av er haft njurbäckeninflammation!?
Jag har i 4 mån tid haft så himla ont i ryggen, på högra sidan, varje morgon när jag vaknat. Jag gick till en kiropraktor, men det blev inte bättre, och inget annat hjälpte. Helt plötsligt, för två veckor sen, fick jag ett akut njurstensanfall, och kände igen min ryggsmärta, fast 100 ggr värre! Det var alltså njuren som spökat i 4 mån tid!
Efter njurstensanfallet, fick jag ont igen, och jag fick små febertoppar, och fick penicillin utskrivet p.g.a någon sorts urinvägsinfektion. Ryggsmärtan försvann och även febern, och jag mådde jättebra.
För några dagar sen kom svaret på urinprovet, och det var inga bakterier i urinröret, stod det?? Ok, tänkte jag, då har jag ätit penicillin i onödan, men det tog ju bort värken!?
Jag slutade med penicillinet i torsdags, och när jag vaknade igår morse, så har jag samma smärta i ryggen igen!? Kan det vara njurbäckeninflammation, och är det NÅGON här som har erfarenhet av det??
Jag ska ringa doktorn i morgon, men det kan vara intressant att höra era åsikter!