• EL1

nyfiken...någon med "stor" budget till sitt bröllop?

valli - OCH??!! Vem bryr sig om din uppfattning? För du kan väl inte hävda att ditt inlägg besvarade frågan som karolina78 ställde?

Enligt min mening är det otroligt vanligt bland människor med vad du säger är "din politiska uppfattning" att göra taffliga försök att omvända människor. Tror du verkligen att någon av oss andra som läser och kommenterar tråden uti,från frågan, ändrar oss bara för Du fördömt materialismen?

• EL1

Mi@ - förstår att du avser mitt inlägg men jag är så för-at less på männsikor som MÅSTE framföra sin åsikt i ett helt icke-relevant sammanhang! Har hängt här ett tag och märkt att så snart man talar om exklusiva bröllop så kommer det någon liten glädjespridare och fördömer det... varför??!! Precis som 370 tkr företrädare skulle tracka folk på 10 tkr trådar! Om det händer tycker jag det är minst lika förkastligt som Vallis "tillrättavisning"

Jag, liksom du, efterfrågar moderatorer. Jag efterfrågar dem för att människor ska hålla sig till det ursprungliga ämnet (vilket jag i detta svar - ej heller gör *ler*). Eller anser du att glädjespridaren valli svarade på ts fråga? det är inte min uppfattning iaf!

• EL1

Väl det... jag har under den tid jag hängt här inne blivit mer och mer irriterad för varje gång så ikväll orkade jag inte tiga längre!

Håller med, åter till tråden om nice, dyra bröllop... Jag vill veta mer om allt som man upplever nödvändigt att spendera pengar på!! Gärna udda grejer som ingen annan skulle ens tänka på...

Var på bröllop i USA 2001 och de hade köpt en egen matta till kyrkan, ingen enkel grej utan en exklusiv, vacker sak. Den kanske kom till nytta igen för de donerade den dit efter vigseln... Sånt kan man också lägga pengar på, så det är dags att mata spargrisen...

Svar på tråden nyfiken...någon med "stor" budget till sitt bröllop?