Försvarsgården
Någon som vet hur många det får plats på försvarsgården bakom domkyrkan i Växjö??? och hur man får tag i dom som håller i stället??
Någon som vet hur många det får plats på försvarsgården bakom domkyrkan i Växjö??? och hur man får tag i dom som håller i stället??
Jag har ringt till Försvarsgården,max 70 personer, gärna 60 för då blir det mer plats sa hon. Allt i porslinsväg fanns!
Nummret är : 0470-801 49, ptata med Barbro.
Man fick bara ha dans till kl: 01.00
Tack så mycket!! blir nog lite litet då tyvärr... :( det var synd, ligger ju bra annars!! :)
Hej! Jag har ett annat förslag till dig som kanske passar lika bra? Församlingshemmet på Nygatan har en festlokal som man kan hyra. Festen måste dock vara sluta kl 1 där också. Det går in måååånga människor och det finns en stor och bra scen osv.
Vi ska ha vår fest där! Lycka till!
Hur får man tag i dom på nygatan? har hört talas om lokalen... vi har dock bestämt oss nu för Evedals Värdshus, det passade oss jättebra där! :)
Hej,
Vi ska vara på Försvarsgården, men har problem med hur vi ska ställa borden eftersom vi blir 60 st och det blir sååå trångt. Hur har ni gjort som varit där???
Tack
Hej..
Gifte mig den 1 oktober och hade festen i försvarsgården, vi var 67 pers och det var TRÅNGT men det gick...enda alternativet var att ha det stora bordet som honörsbord och tre långa tungor till det...finns det hjärterum så......Ps det blev varmt vid paketöppningen och alla tyckte det var lagom med hög musik till 01.00.
Lycka till och glöm inte att njuta av dagen den går fort..
Till Autumn bride:
Tack för hjälpen, så hade vi nog tänkt, men vi ska bara ha två långa tungor... tre vekar bli trångt på bredden. Vi kommer att sitta 8 längs honnörsbordet (med de extraborden hon hade)2 på kanten och alltså 50 på två tungor, 25 på varje. vad tror du??
tack så länge
Är det någon som vet vad det kostar att hyra Försvarsgården och hur långt innan ska man boka ?
Jag har ringt till Försvarsgården,max 70 personer, gärna 60 för då blir det mer plats sa hon. Allt i porslinsväg fanns!
Nummret är : 0470-801 49, ptata med Barbro.
Man fick bara ha dans till kl: 01.00