någon som vet....
Hej!Någon som ved det kan kosta
med mat och alltsammans där ute???
///jennie
Hej!Någon som ved det kan kosta
med mat och alltsammans där ute???
///jennie
Ute var?
Ja vad menar du eg?
Är det något specifikt du vill veta, här i Jönköpingstrakten? Annars föreslår jag du kollar in olika trådar under ekonomi alla områden istället, där kan du nog få en del tips! Det finns ju tre olika budgetar här på BT, kolla på dom så ser du på ett ungefär vad det kan tänkas kosta. Du kan även lägga in egna poster. Här är en länk om budget tips!www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m1225356.html
Vi räknar med att ha runt 80-90 gäster, vi har kommit på att vi inte vill göra för mycket själva, typ dukning, mat , servera etc så vi kommer anlita festvåning. Summan vi räknar med att betala är minst 90 000, hissnande summa verkligen Då ingår inte bröllopsresa eller nåt.
Gör man det mesta själv tror jag man kan komma ganska billigt undan, finns de som har ett medelstort bröllop med ca 50 gäster som fixat allt för typ 30 000, surfar du på BT så hittar du!
Lycka till!
LImegirl, med ute tror jag Jennie menar finns det nån där ute som kan berätta vad det kostar med bröllop.. så tolkar jag det i alla fall!
testar länken igen, om det fortf inte funkar så gå in på ekonomi och kolla in trådar som heter budget, budgettips etc!
www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m1225356.html
Jaha, jag fattade ingenting. Men det kan absolut tolkas så.