• foreign

mina bilder

Hej!

Min estnisk bröllop (jag och min man är bada estniska)vara mer än 4 manader sedan ( 18.06.2005) men det tog tyvärr jätte langt tid med bilder.
    Jag tror att det är interessant för er att se lite annorlunda bröllopsbilder.
    De finns pa sidorna:

wicked.crew.ee/Pulmapildid/
    och
    wicked.crew.ee/allanjaliis/

Kommentera järna!

Med hälsningar
    fru Aedmaa

• Svar på tråden mina bilder
  • Fru Larsson

Ja, jättekul att se! Vilken underbar klänning du hade!

Grattis och lycka till!

• nenne75

Åhh vad fina ni var. Otroligt läcker klänning. Häftigt upplägg med korten. Skulle vara roligt at höra lite om sakerna ni gjorde.
    Stort grattis!!!

• annki72

Så fina bilder ni tagit, ni har verkligen lyckats fånga det där sprciella en bild ska ha, tycker jag.

Otroligt vackra var ni oxå!!!

Grattis och lycka till!!!

• Telan

Vilket underbart roligt bröllop ni ser ut att ha haft. Kul att se bilder från ett bröllop med lite andra traditioner. Och va fina ni var! Grattis i massor!!

• Magga

Grattis!

Du var bedövande vacker, och det var verkligen jättekul att få se era bilder! Skiljer sig traditionerna mycket från svenska (eller andra) bröllop?

Jättefina var ni, du och din man!

• Nice

Oj, vilket vackert bröllop! Ni verkar verkligen ha haft jätteskoj! Vor ekul med lite tips om alla roligaheter/traditioner ni har!!!! Jättevackert brudpar!!!

• Texas

Grattis. Tyckte din klänning var jättefin och din frisyr också var mycket fin.

• EhjärtaK = sant

Grattis!
    Ni var jätte fina båda två, och bilderna kändes verkligen "äkta".

Jag måste även säga att jag tycker att du är oerhört vacker .

• Ofelily

GRATTIS!!

Jättefina och roliga bilder!!!
    Vad fina ni var! Och jag måste instämma med flera och säga att du var jättevacker!!

Hur har ni fixat det roliga albumet med bilder?? Tyckte det var jättehäftigt!

Lycka till i livet!!

• Stevies bride

Grattis fru Aedmaa!!

Fantastiskt snygg klänning - vad är det för märke?

• foreign

Tack för alla varma önskar!

Klänningen hittade jag pa nettet www.demetriosbride.com/ och hade den sytt ( jag vet inte om man skriver det sa här)i en salong i Estland.
    Ett par ord ocksa om bilder -
    bada föreldrar hade pa sig estniska folkdräkt och det är mycket ovanligt att ha vigseln utomhus i Estland - ve hade det i min mans farfars trädgard.
    I Estland finns tradition att efter vigsel alla bilar gör sa kallad bil-tag och aker tillsammans till festlokal ( brudparets bil är den första) och da kan hända att taget ar tvungen att stanna ett par ganger och kann aka vidare efter brudparet har gjort nagra uppgifter - det kann ni ocksa se pa bilderna.

Annars var det an fin och solig dag!

• Röd-brud

Jättefina bilder, och en mycket snygg klänning!!:)

• anna_80

Grattis! Ni var jättefina! Tycker att din frisyr var jättefin och buketten med!

• oslo brud 6/5/6

Du såg ut som en dröm, klänningen passade jättebra till utomhus bröllop!!
    Det såg ut som ett av de roligaste bröllop jag sett....

En "lyckospark" för ert nya liv! Grattis

• Pysen

Oj, vad fint!

Grattis och lycka till!

• kärlek på lasarett

Fantastiskt vacker klänning, precis vad jag letar efter själv! Ska kolla in länken ovan!
    Det såg ut som ett väldigt roligt bröllop också!
    Vad var det för blommor du hade i buketten?

Sidan med bilderna var nåt av det bästa jag har sett i bröllopsväg Har ni gjort den själva, eller var det fotografen?

Svar på tråden mina bilder