• Hon

för er som vill gå ner 10-15kg

Får jag också vara med?
    Jag ska gå ner 7 kilo.
    Börjar idag då jag alltid annars börjar på måndagar och det går åt skogen när det blir fredag, hihi.
    Skämt åsido nu är jag riktigt taggad så nu ska fläsket bort.
    Jag kör viktväktarna.

• Hon

Jag går inte hos VV. Har varit med tidigare så jag kör själv hemma med hjälp av deras points plan på CD-rom som jag fick köpa då.

Tycker inte det är mer matlagning med VV. Däremot är det ett ständigt planerande av vad man ska äta.

• Hon

22 juli 2006:
    6 kilo på 2 månader är ju jättemycket.
    Vad duktig du är!

• Hon

22juli2006:
    Att man står still känner jag igen. Det är så himla lätt att tappa lusten då men det vänder ju sen om man härdar ut.
    Skickar lite peppning till dig..

• Hon

sweet saint:
    Det svåra efter en sån dag är att börja om på nytt, oftast brukar jag fortsätta att synda då.....vilket inte är så bra, hihi.

Men du klarar det här. Skickar peppning till dig.

• Hon

Jaha då har det vart helg igen och allt gick som vanligt åt skogen.
    Nu är jag såless på mig själv, VARFÖR ska jag inte klara av helgerna när det går så himla bra i veckorna??????????????

Vet inte hur jag ska motivera mig. I helgen blev det vin, godis och fikabröd.

Nej jag får väl som vanligt köra en nystart idag, det är ju ändå måndag, suck.

• Hon

Har du nåt recept för din chokladmousse?

• Hon

Ni som använder er av GI-metoden, vag äter ni till frukost?

• Hon

Jag beundrar er, ni är såååå duktiga. Jag hängde med på denna tråden när ni startade men har tyvärr pga dålig karaktär syndat många gånger.
    Vet inte vad som ska till för att jag ska skärpa mig.
    Veckorna går superbra, inga problem, men helgerna.....
    Skulle egentligen börja gå till VV men tycker det kostar för mycket.
    Jag har varit med tidigare så jag använder mig av deras points plan hemma vid datorn, gratis.
    Men det där att gå och väga sig skule jag behöva...behöver pressen på mig.

• Hon

Hej hej
    Jag är så nöjd med mig själv. Klarade helgen utan större synder.
    Sen när jag stalde mig på vågen imorse så visade den -1,4 klio sen förra måndagen.
    Nu är jag jättetaggad att fortsätta vara duktig.

• Hon

- 1 kilo denna vecka så nu har jag gått ner 2,5 klio sen jag gick med i denna tråd.
    Kommer i min agamla favojeans igen även om "gravidmagen" hänger över lite.

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg