• Jessie76

för er som vill gå ner 10-15kg

Tack förresten TS! Och du - varför tror du det blir svårare med C-metoden? Jag är så nyfiken på den, för det verkar gå fort...

• Jessie76

Jag väger mig måndagar, så vi får se på måndag (för nu har jag köpt en digitalvåg hem).. Tittar längtansfullt på den varje dag men jag ska f**n inte väga mig förrns måndag

TS: Jag äter rätt just nu i det stora hela motionerar normalt. Jag undrar bara om det är nån j********a mental spärr man har som gör att man inte kan? Tänkte då kanske man skulle testa pulver just typ 2 veckor i början å sen fortsätta GI/VV? Kanske dumt...

SS: Jag kommer att maila dig inom kort har just nu tokmycke på jobbet och vill inte skylta på skärmen med vad jag "håller på med "

Kraamiz på er allihopa och trevlig helg!

• Jessie76

Fast som jag har sagt så har jag kört GI, vad jag har trott iaf! Som sagt enligt den bok jag har haft... Jaja, strunt samma!

Ni är bara för söta ändå

• Jessie76

Dom där faserna har jag "gett upp". Jag "kör" vete-fritt, pasta-fritt (vete...), potatis-fritt....
    Du vet, grundgrejjerna...
    Händer ingenting som vanligt, som sagt jag "kör" detta för att min mage mår bättre av det.

• Jessie76

Tyckte att det där var lite synd faktist... Ingen ska väl vara ovälkommen här?
    Tycker att jag har tjatat en del om att det inte går bra för mig.. Tror inte jag minskat mycket från det jag kom med här (svårt att veta, för jag har vägt mig på olika vågar nästan hela tiden, nu har jag som sagt köpt en hem så vi får se), så jag är fullständigt övertygad att det skulle vara bra med en "stenhård" början där man tappar mycket, bara för att behålla tron på att man faktist kan vara mindre än man är.

Detta känns lite som förra grejjen (att det skulle vara lättare att gå ner om man är jättestor än om man är liten) - usch jag blir jätteförnärmad när man "sätter sig" över andra och tala om vad som är rätt och fel. Jag ber om hjälp så jag menar inte mig, men dom som kom in här och skrev om pulver var ju vänliga och delade med sig som uppmuntran - eller? Om inte jag missförstod alltihopa....

Jaja, whatever - Tvsj : gud va kul att det går så bra för dig och SS!! Jätteglad för er skull! Hoppas ändå att det inte dröjjer så länge innan magen börjar växa igen iallafall

Vad händer i helgen för allihopa?

• Jessie76

Nu släpper vi det där, det är ju synd att "dom" kände sig utmobbade här men riktigt så illa kanske det inte var...

Nä, det blir inget pulver jag tycker för mycket om mat.

Nu vill jag köra fas 1 igen. Jag skulle så himla gärna vilja att någon skriver en meny - detta SKA du laga, förstår ni? Då skulle min sambo kunna laga maten åsså värmer jag till mig å barnen då jag kommer hem. Jag har ingen lust och ingen inspiration när jag ska börja laga mat då jag kommer hem Alltså att det redan var "uträknat"....Äh jag vet inte...

Undrar hur kallt det är? Ska ut med hunden på en långis, ska bli jätteskönt!

Välkommen Miafina! Va kul med en till motiverad! Jag håller med dom andra här, kolla in GI-metoden, den är svinbra - om inte för att kroppen (min iaf ) mår bra av det! Åsså är det inga "uppoffringar" tycker jag, alltså man äter ju äkta smör å sånt. Enligt min bok iaf...

Nä, nu ska jag läsa mailen

• Jessie76

Förresten Tvsjl: Var du på Cinderella? Vilka häxor där var btw!! Jaja, whatever - hittade du nåt?? Jättenyfiken!

• Jessie76

Personalen, fast inte när man var där men dom betedde sig allmänt illa efteråt och i telefonen så dit går vi aldrig mer (vi var 6 st där och alla tyckte det så...). Men dom kanske inte är så egentligen man vet aldrig

Storm här iallafall! Har vart och köpt ett par nya byxor i storlek 44 (drar i vanliga fall 46-48 fast dom var nog stora i storleken ). Jag har så problem att min mage är så stor (sen barnaväntandet ) och då blir alla byxor så stora för jag måste ha rätt stora i midjan - förstår ni?

Vi sysslar inte med att kasta skit, men peppar gör vi - och nu kör vi! Invägning måndagar och du - glöm inte måttbandet, det är det allra bästa att gå efter!

Vet ni, idag ska vi gå på krogen! Rackarns vad roligt det ska bli! Inte så bra för vikten men det är såååå längesedan!

• Jessie76

Hmmm.... Huvudet på spiken Med bakismaten alltså... *suck* detta visade sig förmodligen på vågen imorse vid invägning (vägde samma som förra veckan, tur att det inte gått uppåt man får vara glad för det lilla...)

Jag är så rolig bara - mäter mig själv varje gång, för jag är rädd att han gör fel - eller framförallt att jag blir arg på honom och när jag mätte imorse så hade jag minskat midjan med 3 cm - kan det stämma på en vecka?? Liite fel kan man ju göra (hålla in magen omedvetet ex) men tre centimeter?
    Fan va kul isf för jag har fuskat en del med maten, men gjort situps varje dag och då funkar ju det suveränt!

Hur har helgen varit för er andra då? Förresten - hur hittar man på expressens gi grej?? Söker som tusan efter den där rivstarten men jag hittar ingenting! Är det för jag tog betalning via faktura eller? Är ju så sugen på att köra igång!

• Jessie76

SS - ska kolla nu, måste ju bara kolla BT först, och få lite energi! Jag formligen älskar den här tråden och er brudar! Ni e sååå bra för mig, hoppas alla känner likadant

Jag har vart inne på GI-viktkoll flera gånger, jag är anmäld, men vart "jobbar" man??? Hittar ingenting... Men jag undrar om det är för att jag inte betalt ännu? Jag valde faktura, för jag har inte visakort. Säkert därför...

Nu ska jag läsa mail

Grattis alla ni som mår bra och lyckas med er minskning - och ni andra som känner er låga, det kommer! Vi måste hålla viljan och humöret uppe tillsammans

• Jessie76

Lååååååååångt mail till SS

Jag håller med dig SS för övrigt, tror att jag äter för lite för jag fryser som en TOOOK hela tiden! Jag som aldrig fryser! Och ändå röker jag inte... Konstit...

Idag ska jag gå hem från jobbet iallafall, skööönt.. Fast nu ösregnar det och är GLAShalt här uppe! Ruggigt konstigt väder nuförtiden, eller hur? Hur e det i Pite?

• Jessie76

Ett tips Drakdal - mät dig istället! Speciellt runt magen, då får du det rätta resultatet.

Vet du Bols, tro det eller ej: vi bor i Norrland! Jag i Luleå och Tvsjl i Piteå har jag för mig.... Världen är uppochnervänd

• Jessie76

Sweet du har mail...
    ÄR det någon som vet om man "får" dricka kaffe med mjölk som finns i automaterna när man går efter GI-metoden? Jag behöver desperat kaffe och kan inte dricka utan mjölk................... *suck*

• Jessie76

Välkommen Sanasol!! Jag har hållt mig till GI - tänket ett bra tag nu, men idag kör jag igång stenhårt för nu jäklar!!

Sweet Saint, nej jag fick "bara" två mail... Nu har du fått ett

• Jessie76

SS du har maaaaaaail

Vad tusan är en orbitrek?? Är dom dyra? Hahaha.. Jag är på allt!!

Cuur - funkar det?

Grattis SS förresten till datumet! Vad mysigt ni verkar ha det.. Lite ångrar jag att vi vart så öppna med allt, för nu har det blivit en sån grej helt plötsligt för alla inblandade... Men det ska nog bli bra ändå.

Oms - grattis som f**n!! Hur var det? Berätta berätta, jag är jättenyfiken!

• Jessie76

Hejsan heej! Jag går på Sweet Saints Super Gi
    Detta är tredje dagen... Nu har jag även kommit in på Giviktkoll.se och oj vilken rolig sida! Bara det att jag märker nu att jag ätit för lite av nästan allt!
    Men nu mår jag ganska bra iallafall.
    Kom inte in på orbitrek sidan som du länkade till....
    Hoppas ni får en underbar fredag!
    Nu ska jag gå in å läsa om ditt bröllop!
    Kram allihopa!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg