• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

lilla-A: det gööör inget!! det var ju fullkorn!!

Jessie76: Vi ville bara säga att vi stöttar dig om du vill köra på pulver även om vi personligen inte tror på det....
    Kör du fas 3 nu med GI eller?

• Jessie76

Dom där faserna har jag "gett upp". Jag "kör" vete-fritt, pasta-fritt (vete...), potatis-fritt....
    Du vet, grundgrejjerna...
    Händer ingenting som vanligt, som sagt jag "kör" detta för att min mage mår bättre av det.

• Therése 2006-07-01

Kan någon förklara för mig, varför ni fortsätter poängtera att ni inte tror på pulver diet???????

Visst, fine, det får ni väl, och vi hörde er första gången.

Jag har faktist vänt mig hit för att få stöd, inte för att få förtroendet för min diet krossat.

Och TS, din kommentar om att vi får vända oss till en annan tråd om vill fortsätta prata om cambridge va väl ändå onödig. Vi pratar om det och ni pratar nötter och russin. Same same.

• tvillingsjäl

Jag tycker inte att den kommentaren var helt obefogad, i denna tråden pratar vi om GI och dylikt eftersom dom flesta här inne har provat och misslyckats med pulver. Därför hänvisade jag till andra trådar där likasinnade pratar om pulver, inget konstigt med det!

Jag tror inte på pulverdieter eftersom jag tycker att man ska äta mat och att i det långa loppet måste man lära sig om kosthållning för att få långvariga resultat.

Jag vill inte vara otrevlig på nåt sätt, men det är väl bättre då att få stöd och råd av personer som verkligen tror på den metoden du använder?

I mina ögon är det vääääldigt stor skillnad på nötter å pulver, nötter är MAT och pulver är ju..ja pulver!

• Therése 2006-07-01

Om inte jag helt plötsligt har blivit blind så heter väl ändå tråden "för er som vill gå ner 10-15 kg".

Och tydligen är jag så naiv att jag trodde det gällde alla.

Trevligt att råkas.

• tvillingsjäl

Med hälsosamma metoder ja....tror att dom flesta här inne gillar att äta mat så att man orkar träna osv...

• tvillingsjäl

Förövrigt finns det typ 10 trådar om cambridge...

• lilla-Angelina

Jag tycker att shakes med minimjölk, jordgubbsprotein, lättkessella o frysta bär är kanongott och mycket näringsrikt men tror inte bara på o äta pulver för då efter ett tag avskyr man drinkarna som egentligen är jättegoda..Variaton!

• tvillingsjäl

Precis! Jag kan för allt i livet inte förstå varför man måste dricka pulver för att "komma igång" å sedan övergå till att äta bra å motionera, varför inte göra det från början istället??!

• lilla-Angelina

Känns inte som jag gått ner något... Är på 5e dagen nu....Undrar om fullkornsmackorna sabbat??Min våg är trasig thank good!!!När märkte ni reslultat(ni som håller på med gi)?

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg