Inlägg från: lilla-Angelina |Visa alla inlägg
  • lilla-Angelina

för er som vill gå ner 10-15kg

Åt några fullkorns mackor i morse, hade inget hemma o vägrade ta kalkonen...tror d beror på att jag åt dåligt igår så jag blev megahungrig men men bara o fortsätta,tar väl bara lite längre tid...Har blivit av med sötsuget allqafall..

• lilla-Angelina

Jag tycker att shakes med minimjölk, jordgubbsprotein, lättkessella o frysta bär är kanongott och mycket näringsrikt men tror inte bara på o äta pulver för då efter ett tag avskyr man drinkarna som egentligen är jättegoda..Variaton!

• lilla-Angelina

Känns inte som jag gått ner något... Är på 5e dagen nu....Undrar om fullkornsmackorna sabbat??Min våg är trasig thank good!!!När märkte ni reslultat(ni som håller på med gi)?

• lilla-Angelina

Åhhhh lyllos dig!!!!!Sånt ä sååå kul ju!!!
    Nä jag känner inte d minsta skillnad..
    Kommer förbli fet

• lilla-Angelina

Guuuu va kul för dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är nog en 40 men vill inte inse....hihi!Ska bli en 36a dock!Måste gå!Till sommaren ska jag ha ljusa låga jeans o visa magen!!Sååå sexigt!

• lilla-Angelina

Åh vad roligt att ni gått ner tjejjer!!!

Här gårdetsådär..fuskade lite i helgen och vägrar mäta mig nu..Gör nästa mån istället annars ger jag bara upp..

Jag äter halloumiost ganska ofta, är det verkligen bra?

• lilla-Angelina

Känns inte som jag går ner något...kanske gör något fel??Hur kan alla vara så mätta och pigga under diet gi metoden?Jag ä trött o hungrig

Deppig.....måste göra något fel...

• lilla-Angelina

Fick hem Luritzons gi bok idag.Någon som har läst den?Vad tyckte ni?

• lilla-Angelina

vad ä det för skillnad på atkins metoden och gi metoden(rivstart)?

• lilla-Angelina

Börjar kännas lite bättre med min diet..Mäter mig på måndag...Då har jag hållt på 2 veckor, dock fuskat ibland..

Gick 45 min idag med hunden, var underbart!Så lovely när d ä lite sol ute..

Någon som vet om den vegetariska tacoblandningen i påse är ok?borde ju vara det...

Litet mat tips: kassler, krossade ananas och lite ost över, in i ugnen.Sååå gott o nyttigt me!

• lilla-Angelina

Hur går det med dieten tjejjer?

• lilla-Angelina

Jag längtar till våren då man kan gå ut o gå i solskenet.....

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg