Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

ja vi åker imorrn!! Tidigt!!! Men det ska bli såå kul!!!

Ha ha ja med tanke på att man ska bära på det i 9 månader så är det väl bara att börja!!

• tvillingsjäl

Tackar tjejer för dom lugnande orden! Jag tror inte heller på att planera för mycke utan vi åker utomlands i Maj å då tänker vi sluta skydda oss iaf..sen får man se hur länge det tar! Jag har redan slutat med p-piller sen tidigare för att jag inte mådde så bra...mår mycke bättre utan!!! Då kanske det går lite lättare oxå närman redan vant av kroppen?

• tvillingsjäl

Hej allihopa!! Jag är tillbaka!!
    hur är det med alla? Själv är jag förkyld med ont i halsen...men jag är ju iaf förlovad nu!!!!
    Vi har haft det underbart!! Däremot har jag inte shoppat så mycke..hittade helt enkelt inte så mycke vilket är konstigt med tanke på hur mycket vi har sprungit på stan!!! 9 timmar i fredags å typ 5-6 i lördags!!! Men vi har ätit gott å myst!! Kände mig lämpligt svullen igår när vi kom hem..var ju förbi våra föräldrar å visade ringarna så där blev det ju fika...men dom blev glada! Dom hade väl misstänkt det lite förstås!!!

Nu i veckan går vi tillbaka till GI för oj så mycke bättre man mår!!!! Hur har det gått för alla härinne i helgen då??

• tvillingsjäl

Tack så mycke tjejer!!

Jo det var MASSOR med folk! jobbigt! Skönt att komma hem till lilla Piteå...

Samma för mig i veckan...mycke sallad kan jag lova...idag ska jag sluta lite tidigare för jag å sambon ska kolla på lite nya juldekorationer...det är ju sååå mysigt med lite julpynt hemma å vi har så lite av det!

• tvillingsjäl

Jag längtar oxå till julen..äälskar jul!! fast jag blev ju inte direkt klar med julklapparna när jag var till Sthlm....hittade åt pappa iaf å han brukar ju vara svår att hitta nåt riktigt bra till!!

Men jag vill ju gärna ha lite mer snö!!

• tvillingsjäl

oms: Tack!! Hotellet var kanon!! Verkligen fint, fina rum å sköna sängar! Frukosten var underbar! MASSOR med folk på stan..helt galet! Vi åt på nåt ställe som hette..hmm.."steakhouse.." nånting..kom inte riktigt ihåg..käkade lunch på Michelangelo i gamla stan...middag på Friday´s...såå gott! Där åt vi även varm brownie med vaniljglass, choklad+kola sås!!! WOW! Men så mätta som vi var går inte att beskriva..äckligt mätta!!

Lussebullar...inte såå förtjust i dom så jag klarar mig utan...men choklad....svårare fall!

• tvillingsjäl

Egentligen inte så länge du fortfarande går ner...däremot om du börjar stanna av med viktminskningen kan man behöva antingen öka intensiteten eller längden på passen! Kör så det ryker!

• tvillingsjäl

lilla-Angelina: Tack!!! vet inte riktigt när vi ska börja planera...
    he he jo nog chockade jag kroppen alltid!! Men det var såå gott! Dock tror jag nog inte att jag la på mig nåt..vi gick så otroligt mycke under dessa 2 dagarna! Åt lite godis oxå...men det var inte ens speciellt gott!!! Äter nog hellre morötter!!

• tvillingsjäl

Ja det vore ju kanon kul!!!
    Vi vill ha ett rätt så litet bröllop...bara dom närmsta..men jag vill ha en vacker klänning å det ska vara i kyrkan! Men maten blir nog nån form av buffé..vi vet redan vilken resaurang vi vill anlita, dom gör kanonmat!!! vet inte än när vi vill gifta oss..har varit lite inne på ett vinterbröllop...då kan man tända en massa ljus överallt osv....samtidigt har ju sommaren sin tjusning! Ni då...sommar eller vinter??

• tvillingsjäl

Ja så är det nog..fast man känner sig ändå onyttig på nåt sätt...då man är van att äta så ohyggligt nyttigt!!! Men ingen fara skedd..jag fortsätter bara som vanligt! Däremot vill jag ha snö nu så att jag kan åka skidor..det kommer att ta bort dom här sista kilona!!!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg