• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • BoIs

Godmorgon..
    Tisdag idag och invägning. 2 veckor med regelbunden träning, pulka åkning och bättre mathållning. Vågen visade nu 74kg, mot start 76,8 för 2ve. sedan:)
    Tyvärr syns det inte så mkt än men det tar ju lite tid för att löst hängande att omgruppera sig...hihii.
    Åt McFeast fullkorn i fred. med morötter och den var faktiskt helt ok. Att rek. så länge man håller sig ifrån pommesen.

• Next

Hejsan!
    Min dator kraschade för några dagar sen och har inte kunnat smita in på jobbet. Snacka om att få abstinens.

Börjar dock få lite ångest över att jag inte ska hinna gå ner i vikt. Dessutom är motivationen i botten just nu när den egentligen borde vara på topp. Har jag missat mycket här inne?

• Jessie76

SS - ska kolla nu, måste ju bara kolla BT först, och få lite energi! Jag formligen älskar den här tråden och er brudar! Ni e sååå bra för mig, hoppas alla känner likadant

Jag har vart inne på GI-viktkoll flera gånger, jag är anmäld, men vart "jobbar" man??? Hittar ingenting... Men jag undrar om det är för att jag inte betalt ännu? Jag valde faktura, för jag har inte visakort. Säkert därför...

Nu ska jag läsa mail

Grattis alla ni som mår bra och lyckas med er minskning - och ni andra som känner er låga, det kommer! Vi måste hålla viljan och humöret uppe tillsammans

• sweet saint

bols;

Harligt!!!!! kul med sa bra resultat!!
    Kom ihag att motionera lite.. da hjalper du ju kroppen att formas!
    Keep on banting..

Next:

Inget sant snack nu!!!!
    Vad ar det som hant da motivationen tryter?
    Nat vi kan hjalpa dig med??

Jaha da.. da var det dags igen...
    har kunnat trana ca 3 veckor efterjul, men nu kom arets forsta tranings hinder... sa ont i nacken sa jag knappt kan lyfta nagot!
    Hoppas det bara inte blir sa langvarit sa man forlorar det man lyckats bygga upp..
    Maste ta det lungt nu och bara kora lugna promenader som motion tills jag blir bra igen!

maten gar fortsatt bra!! far aterinfora lite mer kolhydrater nu sa jag at bla fil till frukost! mums!!

• Jessie76

Lååååååååångt mail till SS

Jag håller med dig SS för övrigt, tror att jag äter för lite för jag fryser som en TOOOK hela tiden! Jag som aldrig fryser! Och ändå röker jag inte... Konstit...

Idag ska jag gå hem från jobbet iallafall, skööönt.. Fast nu ösregnar det och är GLAShalt här uppe! Ruggigt konstigt väder nuförtiden, eller hur? Hur e det i Pite?

• sweet saint

jessie76

Mail... nagra stycken..

• tvillingsjäl

Jessie76: ja du...här är det skitväder....spöregnade imorse iaf, glashalt på vägarna..allmänt skit alltså!!
    Mycket konstigt väder måste jag säga..för npgra dagar sen var det -15 å nu är det plusgrader å regn...mysko!

• BoIs

Var bor ni där det ösregnar???
    Här i skåne är det -8, massor av snö, lite blåst. Vilket gör att det känns kallare. Sovit med pyamsabyxor och långärmadtröja och naturligtvis mina helli hansen sockar...hihi.

Next_ Kom igen nu, alla har vi svackor men ta dig i kragen...Tänk på vad snygg du skall vara på bröllopet och natten...med några kilo mindre. Du klarar det...Kom igen...:)

• Drakdal

Hej, vägde mig idag och :( har inte gått ner något sedan förra veckan, jag som inte har fuskat något!!! plus att jag har promenerat varje dag! Skit. Men jag vet, jag kanske står på en platå och jag hade kanske gått upp om jag inte hade kört GI så jag borde inte bli less. men men det är inte alltid som logiskt tänkande och hur jag faktiskt tänker går ihop. Har jag inte gått ner något till nästa vecka blir jag pisst!

• Jessie76

Ett tips Drakdal - mät dig istället! Speciellt runt magen, då får du det rätta resultatet.

Vet du Bols, tro det eller ej: vi bor i Norrland! Jag i Luleå och Tvsjl i Piteå har jag för mig.... Världen är uppochnervänd

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg