• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Jessie76

SS du har maaaaaaail

Vad tusan är en orbitrek?? Är dom dyra? Hahaha.. Jag är på allt!!

Cuur - funkar det?

Grattis SS förresten till datumet! Vad mysigt ni verkar ha det.. Lite ångrar jag att vi vart så öppna med allt, för nu har det blivit en sån grej helt plötsligt för alla inblandade... Men det ska nog bli bra ändå.

Oms - grattis som f**n!! Hur var det? Berätta berätta, jag är jättenyfiken!

• september bride

för mig funkar cuur jätte bra..
    jag är en riktig sötsugen liten gris men har inte varit sugen en enda gång sedan jag började med cuur...(13dagar)
    gått ner 2.5 kg.....

• Drakdal

Cuur är det tabletter som minskar sötsuget och ökar ämnesomsättningen eller är det pulver? Låter intressant!

• tvillingsjäl

brud2006/07:

Jag har använt mig av GI å det har funkat kanon! Jag gick ner ca 5 kilo å nu tränar jag bort dom sista 2 med skidåkning 3-4 gånger i veckan!
    Låter som att du har en bra plan tycker jag, minska portionerna kan vara en bra idé för många...får tänka på det oxå nu när jag tränar så hårt!

• lilla-Angelina

Börjar kännas lite bättre med min diet..Mäter mig på måndag...Då har jag hållt på 2 veckor, dock fuskat ibland..

Gick 45 min idag med hunden, var underbart!Så lovely när d ä lite sol ute..

Någon som vet om den vegetariska tacoblandningen i påse är ok?borde ju vara det...

Litet mat tips: kassler, krossade ananas och lite ost över, in i ugnen.Sååå gott o nyttigt me!

• tvillingsjäl

Då skulle jag bra gärna vilja veta hur dom ändrar ämnesomsättningen....sötsuget kan jag möjligen köpa att dom hjälper mot men aldrig att dom ändrar ämnesomsättningen!

• Meddelande borttaget
  • tvillingsjäl

oj nu lät jag hård..förlåt men jag tror verkligen inte på sånt här....

• tvillingsjäl

Mitt skafferi ska fyllas till bredden idag!! Även kylen å frysen! Vi ska storhandla!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg