Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

Vad underbart!!! Vi har en vacker kyrka här oxå..väldigt gammal...har ni börjat kolla på klänningar då? Jag kikar lite...men eftersom jag inte bestämt mig för sommar/vinter så är det liite knepigt...

• tvillingsjäl

Det finns en brudbutik här i stan som jag alltid går förbi..då kikar jag på det som står i skyltfönstret! Även på nätet har jag surfat runt lite...jag vill ju inte betala en smärre förmögenhet på en klänning som jag ska använda EN gång!!

• tvillingsjäl

hej allihopa!!

Är trött idag!!! Hmm..choklad med apelsinsmak? Det lät gott, den har jag inte provat...å jordgubbar..torkade? Spännande!! Ska å handla snart så då ska jag kika lite!!

• tvillingsjäl

gomorron tjejer!!! Idag är en braaa dag!!! Tjohooo!!
    Imorse tänkte jag att jag skulle prova dra på mig ett annat par jeans som jag köpte för ca 3 månader sen å då var dom sååå tajta..alltså jag var typ tvungen att ligga på golvet och åla mig in i dom!! Imorse gled dom på utan probelm å är STORA

• tvillingsjäl

oj..råkade skicka iväg...he he
    STORA i midjan ska det vara... I övrigt sitter dom som ett smäck! Jag blev helt överlycklig å skrek på sambon...han trodde jag sett nåt äckligt djur eller nåt så mycke skrek jag!

Var bara tvungen att skriva av mig lite glädje! Hur går det för er andra??

Sweet saint: Olika metoder funkar olika på olika människor... jag tror det bästa är att hitta nåt som passar just dig! Ibland kan ju det vara att man tar lite av varje å bygger ihop sin egen diet!!

• tvillingsjäl

Next: Vad tråkigt med bröllopet!! Blir det för dyrt eller vad är anledningen?

Du får tänka att det bara är en helg iaf...jag var ju till Sthlm i helgen å jag kan säga att jag inte brydde mig om vad jag åt...eftersom vi förlovade oss där...men en helg gör inte så mycket!! Låt inte dessa tillfälliga motgångarna sänka dig!

• tvillingsjäl

Tack tjejer!

Jodå, jag har hittat tillbaka till Gi efter Sthlm..inte svårt alls..upplevde att jag svullnade upp av maten jag åt där..mådde inte bra alls, så det var en lättnad att börja om med GI!

Sweet saint: Sånt är bra att ha..då har man liksom motivation! Nu får jag sikta på att göra dessa jeansen alldeles för stora innan jag köper nya!
    Matdagbok kán nog vara bra...själv glömmer jag lätt av det!

Next: TRist..vet oxå hur det är att vara fattig student! Trist oxå att man då måste börja skära kostander av sin dröm...hur länge ska han plugga? 3 år?

• tvillingsjäl

Håller med om det mesta som aug06 skriver..förutom EN sak! Köttfärs är inte alls farligt att äta, välj bara den magrare varianten på 10%, lite fett å mycke proteiner..dessutom äter man inte stora mängder om man tex käkar en massa sallad till, som jag gör när jag käkar tacos utan skal!

Är det nyttigt fett man är ute efter, då ska man hålla sig till fisk å skaldjur där du får i dig omega3 fetterna..detta finns ej i kyckling eller kalkon däremot är dessa produkter rika på protein men innehåller lite fett!

Vad gäller julmaten...he he jag äälskar julskinka å prinskorv!! Rödbetssallad är jag inte direkt förtjust i...men choklad!!! Oj oj oj..julen är såå mysig å det är lätt att gå å småäta hela tiden..får försöka tänka på det iår!!

• tvillingsjäl

Jag å sambon ska köpa en egen julskinka i år...hmm... gott på bröd är det!!
    Nåja..jag får väl cykla några mil på cykeln då...

vet inte vad jag väger nu..har inte vägt mig..men jag känner det ju på kläderna, som jag skrev om tidigare... Måste nog snart vara nere på 65 tror jag...känns underbart!

• tvillingsjäl

Vänta nu här en sekund...vet inte varför du tog åt dig på det sättet aug06, jag har inte kritiserat på ngt sätt, här inne så har alla sina egna metoder att gå ner i vikt å vi delar alla med oss av erfarenheter å tips! Det är väl jättebra att det har funkat för dig men det jag menade var att ditt sätt kanske inte automatiskt passar alla, men att man kan ta delar av olika människors metoder å skapa sin egen!! Å jag har definitivt INTE lagt några ord i din mun...du kanske skulle ha frågat mig hur jag menade istället för att skriva sådär?? Förövrigt är det väl ingen som påstått att du är nån guru?? Så..med det missförståndet uppklarat så går vi vidare..mot nya mål!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg