Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

Jessie76: För att köra fettförbränningsträning mest effektivt ska du ligga på 50-60% av din maxpuls...men då måste du först ta reda på ungefär hur mycke det är! Jag använder pulsklocka när jag tränar å tycker att den är ett kanonredskap! Man ställer in sin längd å vikt oxå, då räknar den ut en massa intressanta fakta, bla hur många kalorier man förbränt!

• tvillingsjäl

Jag har haft en jättebra dag!! Har ätit taco-köttfärs....igen..he he måste tömma frysen... med sallad å annat gott!!

Visst är det härligt när allt bara flyter på??? Jag blev ju såå glad imorse...det gjorde liksom heela dagen!!

Har du ätit nåt gott idag??

• tvillingsjäl

jessie76: Då är ju proteindryck perfekt för dig!! Mättande men enkelt! Jag dricker det ofta som mellanmål..ibland med lite kesella eller lite mjölk i...

• tvillingsjäl

oj..hmm..kommer inte ihåg vad det jag köpte heter..har slut nämligen...men jag ska kolla upp det åt dig!! Jag köpte iaf det på en hälsokostaffär, gå in å prata med dem, var bara tydlig med att det INTE får vara en massa kolhydrater eller andra sockerarter i det, då visar dom dig det rätta!

• tvillingsjäl

aug06: Jag har haft slut ett tag nu å har kastat bort burken..men jag måste ju köpa en ny snart...då ska ni alla som undrar få veta!
    jo det finns en massa såna proteindrycker, men många av dem är inte så bra ur GI synvinkel då de innehåller en massa kolhydrater för snabb återhämtning efter hård träning...men som sagt, det är bara att fråga personalen...nu kör ju jag efter Gi så för mig är det kanske viktigare än för dig, du kör ju en "egen" metod!

• tvillingsjäl

sweet saint: WOW!!!!! GRATTIS!!! vilket underbart beslut! men räkna iaf med att det kanske tar nån månad med tankte på p-pillrena...fast å andra sidan, vem vet? Det kanske går på första försöket oxå!

Otroligt glad för er skull, grattis igen!

• tvillingsjäl

he he ja det är bara bra att ha lite tid..då kan ni liksom låta det smälta lite..det är ju en stoor grej!! Vi längtar oxå å komer att börja försöka nästa år..å jag har inte käkat p-piller på flera flera månader så när vi väl börjar försöka så tar det förhoppningsvis inte så länge!

• tvillingsjäl

ja det vore ju bra att tappa i vikt innan man blir gravid... sen får man börja om med GI när man ammat färdigt, man tappar ju en massa bara av att amma!

• tvillingsjäl

okej..om man formulerar sig så här då....om allt går som det ska så brukar man gå ner i vikt när man ammar, man har trots allt lagt på sig vikten av en anledning...å p-piller kan för VISSA innebära svårigheter i början om man ätit i många år....men inte för alla! Men så är det ju med allt, man kan inte hårddra nånting!

• tvillingsjäl

Jessie76: he he jag trodde att man åt för 2 när man var gravid inte efteråt? fasen..efterår har man ju ballongtuttar full med mat åt ungen eller?

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg