Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

ja.. ska kolla imorgon om jag gått ner nåt under de senaste 2 veckorna.
    Det känns som om jag måste öka ett steg faktiskt!
    Måste ta mig till simhallen mer.. jag går ner ivikt som bara den när jag simmar..
    det är ibland dumt att ha varierande schema, när simtderna är begränsade..
    Få se om jag kanske kan simma imorgon istället.. skulle vara bra, men då måste jag upp kl 6,00.. hmm

• sweet saint

Jag har märkt med GI metoden att efter ett tag då man för första gången äter nåt godis eller annat sött... Det känns som om mar äter rent socker då!!! Allt känns som det nästan fräter på tunga.. Kroppen är ju inte van! Så det är nästan svårt ibörjan att äta godis. så jag kan tänka mig vilken chock ni fick när ni åt kolasås...
    Men det är bra det!! Då har man ju mättat sitt sötsug för ett tag!!

• sweet saint

Tänk vad roligt om nu får för er att redan börja planera nu.. då skulle vi vara 3 personer på denna tråd som kan hjälpa varan på alla sätt och vis!! Hur stort/litet bröllop vill ni ha? Om nu nu har funderat på det ännu??

JAg håller på att spricka när som helst!!
    Jag vill bara att min man ska ta och fria!!! Vill börja planera på riktigt nu!!!
    Jag har ju redan fantiserat ihop allt, så nu vill jah bara höra hur han vill ha det.. lite mer detaljerat så där..

• sweet saint

Jag, jag, jag, jag låter en aaaaning självisk här...
    sorry!

• sweet saint

Vi ska gifta oss i sommar!
    Då har vi täckt all årstider som vi tycker om!!
    Förlovningen var i oktober, frieriet kommer nog att bli nu i december och sen har vi ett lite sommarbröllop utomhus!
    Vi vill att vigseln ska vara vid vatten och natur, sen att festen blir utomhus.
    Ska ha ett enkelt bröllop i den bemärkelsen att vi lagar maten själva och inte hyr någon lokal. Vi har turen att kunna vara hos min blivandes fars hem. De har en fantastisk utsikt och allt är sååååå vackert!! Ser lite ut som en herrgård.

men jag måste säga att ett vintebröllop skulle vara fantastiskt!! ROMANTISKT!!!
    marchaller och ljus och allt som hör till!!
    FAst vi får lov att kompromissa lite pga att vi vill ha barn snart, och jag vill vara gift helst innan!

• sweet saint

vart kollar ni på klänningar då?? Nätet eller i affärer eller??? Det är ju så svårt!!

• sweet saint

"megafet"..
    Lilla angelina, nu ska vi inte vara sånna!!
    Vi kämpar ju!!!!!!!!!!
    Kom ihåg att vi kommer att lyckas även om det tar tid!!
    En bra ide är att kolla på klänningar. då kanske du blir super sporrad!!!!!

• sweet saint

Jessie76:
    ÅÅÅÅÅH VAD HÄRLIGT!!!! Snöö....

Grattis till -1,5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WOW!! Super!!!!!! Nästa gång du väger dig så gör det på morgon, på så sätt får du alltid det riktiga resultatet!
    Och vilket pang pris!!!
    I think someone's having a gooooood day!!

• sweet saint

skulle gärna vilja ha lite VV tips på vad man kan äta idag om nån kan hjälpa??
    Tom i bollen igen... :_(

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg