Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

Tjena!

oms: Ja precis..man kan lätt inbilla sig!! Jag tror nog inte att jag är gravid men det lär väl visa sig, annars har min mge spelat mig ett spratt!! Jag tänker bara fortsätta som vanligt, inte låsa fast mig vid symtom...blir det inget nu så ska vi ändå vänta ett litet tag...

Sweet saint: Nja..inte så mycke kolhydrater ännu..men det beror mest på att vi varit sjuka å inte haft nån aptit å att vi inte kunnat träna på flera veckor!! men ikväll ska jag kanske spela innebandy...
    Vi har inte pratat bröllop ännu..det får nog vänta ett tag, vi är ju mest sugna på att skaffa hus just nu!!

Kul!!! Du ser att konditionsträning lönar sig verkligen!!

jessie76: jo..jag ska nog testa iaf nästa vecka..bara för att kolla iaf!!

Helt rätt, var försiktig när det är så halt ute!!!

• tvillingsjäl

Hej!!
    Vad kör du för övningar i dagsläget då? Kanske kör du med för lätta vikter, det är det många som gör nämligen! Du kan behöva göra en del justeringar för att få ny fart helt enkelt..berätta lite om din träning!!

• tvillingsjäl

sweet saint: vi har lite snö..men inte tillräckligt iaf!! Vill ha meeeer!!!

Annars går det bra..fortsätter som vanligt..ska börja träna mer nu när jag blivit piggare! Även om min förkylning är seeg!!! Jag har inte vägt mig nåt mer ännu...du då? Har du vägt dig? Hur går det annars då?

• tvillingsjäl

Hej tjejer!

Jobbade en 6 dagars vecka förra veckan så jag var bara ledig igår...tungt idag...trött...

Matmässigt går det som vanligt..förutom att vi nu börjar äta pasta..åt fullkornspasta med köttfärssås igår..mums! Å mätt blir man! Sen på kvällen åt vi lite vindruvor..

Det snöade igår så jag var ute å gick med en kompis på dagen..helmysigt!! Idag ska vi kolla om vi kan åka skidor igen..hoppas på det!! Det är ju därför vi börjat äta kolhydrater igen, för att vi ska träna hårt igen! Så dom sista kilona tar jag genom träning och fortsatt bra kost! Jag har inte tänkt äta kolhydrater mer än en gång om dagen...men jag har saknat att verkligen få ta i ordentligen vid träning!!

Jag tror inte att jag heller har gått ner nåt mer..men det gör inget..vi fortsätter bara som vanligt tjejer!!! Envishet lönar sig!

• tvillingsjäl

Fy..jobbar kväll idag igen..inte kul att göra det julveckan...nåja...dessutom ska jag ha mens så jag känner mig svullen å plufsig....dock har vi åkt skidor igen! Det var såååå kul! Brände 350 kalorier på ca 30 min..snacka om bra!

Hur går det för er med maten? Har ni börjat käka julmat än då?

• tvillingsjäl

Hej tjejer!!

Förlåt att jag inte skrivit men jag har varit ledig å så har jag varit sjuk...haft såå ont i huvet att jag inte kunnat göra annat än att ligga på soffan!! Idag är det lite bättre iaf... så allt är bra med er? Ni verkar ju hålla ångan uppe tycker jag....det gör väl jag oxå..även om det blev lite för mycke fika under julen..nåja, inte hela världen..jag har inte vägt mig nåt mer...

Träna har jag inte gjort nåt mer..förkylning som inte släpper å kallt så in i h-vete!

Vad gäller test..tja..jag är BIM+7 dagar....ingen mens...fast 2 negativa Clearblue test...ska köpa ett nytt idag..är såå spännande, men det kan oxå vara så att mensen inte kommer för att man tänker så jäkla mycke..det har ju hänt förut när man trott att man varit gravid å blivit nervös...nåja..fortsättning följer!
    Tråkigt sweet saint att det inte blev nåt, men ni får försöka igen!!

• tvillingsjäl

Vad jobbig hon är med dig sömmerskan!! hoppas det löser sig!!

Så länge du håller dig borta från chipsen å pommes så är det nog helt okej!!

Imorrn ska vi köra skoter, första gången i år!! Jippie! På kvällen...ingenting!!! Såååå skönt ska det bli, bara ta det lugnt! Äta nåt gott å bara mysa!

Jag är iaf bättre nu..huvudvärken har släppt...nu ska jag köra igång med träning oxå i helgen..man kommer ju liksom inte att vara bakis på söndag..skönt!

Marlean: nä fy så hemskt!!!! Det vill jag inte ha!! Hoppas du mår bättre iaf!!

• tvillingsjäl

Sweet saint: trist att du känner dig lite deppig, men det gör man ju ibalnd! se till att ha en riktigt mysig helg nu så kommer det säkert att kännas bättre!!

jessie76: Va kul!!! Skönt att det börjar röra på sig lite..visst blir man galen av att vänta på saker!??
    ha ha ja jag ska ha riktigt kul på skåjtern!!

Ha det nu så jättebra i helgen och GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!

Kram!

• tvillingsjäl

Hej igen tjejer!!!

Har varit borta ett tag men nu är jag tillbaka! Hur har ni det?? hur går det med vikten? För mig är det samma, det går bra att hålla, nu åker vi ju skidor å det är ju kanon så det sista jag vill bli av med kommer att ryka nu under vintern!!!
    Vi har nu bokat en resa igen...till Thailand i juli!! Jippie!!! Cypern i maj!! Vill resa till Thailand innan jag blir gravid så.....längtar!!!!

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Låter som att det går med maten för dig! Å med träningen oxå! Jättekul!!

Jessie76: det är mycke protein i Kesella om jag inte minne helt fel så det är nog heelt okej att käka! fast blir du så värst mätt?

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg