• Jessie76

för er som vill gå ner 10-15kg

Fast jag har faktist sagt så att jag "får" unna mig en dag i veckan. Jag har hört att man behöver det för annars ställer kroppen in sig på "snö utanför grottan" - alltså den går på sparlåga och minsta lilla fett-grej man stoppar i sig suger den åt sig och lägger på den "lilla" magen eller nåt.
    Jag tycker inte du ska ha ångest för din lilla mazarin, fortsätt kämpa du den ska inte göra så mycket till eller från i det långa loppet.
    Jag tycker ni verkar ha vart duktiga allihopa ändå, tänk hur ni levt tidigare? Jag vet då iaf att detta är en förbättring för mig, då kunde man ju äta pizza flera gånger i veckan (eller snabbmat iallafall) hur är det med er?

• Jessie76

Jaaahapp... Då får man väl bita i det sura äpplet å sluta med unnandet då Nånstans har man ju fattat det, men det är väl en del i "förnekelsen"
    Jag känner inte heller för VV - tycker det är för mycket pengar, men det där koncepter med att väga sig skulle nog kunna anammas. Lite så vi gör här va? Jag känner då att motivationen ökar som tusan när jag läser om er andra! Jättekul!

• Jessie76

Jaa... Man får inse att man inte alltid gör allting rätt men det är svårt
    Idag har vi haft kalas för sonen och jag som alltid har kunnat hålla mig kunde inte... Man tappar sugen när det inte händer nåt. Jag vet att jag har slarvat men jag tycker det är konstigt med min kroppshydda så borde det hända nåt när man rör sig såpass mycket numer!
    Åt ingen middag idag heller, kanske det var därför man kände sug efter fika? Nu tog jag inge mycke men man ska ju kunna hålla sig!

Tycker oxå det är jätteinspirerande med Er allihopa (tål att sägas flera gånger )och det hjälper faktist.

Jag tror säkert att VV är bra för dig och dom som vill göra det. Men jag känner absolut inte för det för jag är för stressad och hinner inte med å sitta och räkna en massa tyvärr.

E´re du och jag Sweet saint?
    Vi får banka vett i varandra (du får nog banka mest tror jag )

• Jessie76

God morgon brudar
    En ny dag med nya friska tag eller hur - med fruktansvärt tråkigt väder här uppe i urskogarna - men humöret är ju alltid på topp... hehehe...
    Idag blir det träning och vägning nervöööst..

Någonstans, om det nu var kanske i den här tråden, läste jag om någon som kombinerade VV och GI och det gick jättebra för den personen har jag för mig.

• Jessie76

Självklart ska jag träna för dig oxå, om du promenixar för mig
    Va smart å "träna upp sig" för ev barn, önskar jag hade gjort det, tror det är jättebra.

Hon
    Häng på oss du, jag syndar oxå ibland men nu ska jag försöka skärpa mig. Räknar idag som 1:a invägning för mina minst 6 kg innan nyår.

Idag är första dagen på resten av vårt liv, eller hur!

• Jessie76

Jag förstår att det kan bli svårt, men som sagt det är ett mål. Om det nu inte går så får jag nog bara köpa det. Som jag sagt tidigare så är jag rätt stor så jag tror om det bara kommer igång så

Berätta gärna vad det är för drinkar - när ska man ta dom? Är det typ ersättning för ett mål eller? Skulle vart bra att hitta ett mellanmål för jag kan som sagt inte äta frukt........

Snart träning

• Jessie76

Jag med! (Peppning till helgen alltså) Vågade inte väga mig igår när jag tränade, jag får se imorrn vad domen är för denna vecka

Det där med mätandet är svårt oxå tycker jag - man mäter lite olika varje gång tror jag och då blir det ju såna kontraster... Man kanske får rita ett märke

• Jessie76

Friday it is! Lycka till allihopa

• Jessie76

Grattis! Gud va kul för dig

• Jessie76

Tjena brudar, long time no see
    Har vart borta i helgen - massa kalas. Har bakat som en galning fredag och lördag, så någon bit har slunkit ner (fast jag har bakat med dinkelmjöl, tror det ska vara bättre än vete visst??). Kalas igår iallafall men åt inge tårta den här gången Två varmkorvar med bröd Och tacos på kvällen.... Fast jag brukar ladda portioner och åt bara en denna gång - sen blev det ju vin givetvis.. Igen..
    Har inte vägt mig, ärligt talat så vågar jag inte för om det inte visar nåt (speciellt med tanke på hur det går för er alla!) så ger jag upp! Scary (som en klok människa sa här nyss )

Men nog om mig nu - Gud förb-t vad duktiga ni är!!! Råimponerad e jag av er! Ni är inspirationer allihopa!! Jättekul

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg