Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

Då var det som jag trodde! *pustar ut* har ju käkat nötter i veckan...det är liksom så bra att ha hemma om man blir sugen, det är ju så fett så jag kan iaf inte äta så mycket!
    Då ska jag se till att göra den så snart som möjligt, sambon älskar ju såna kakor!

• tvillingsjäl

Det har jag oxå undrat..hmm...undra om det är nåt tillsatt socker tex? Man får kolla på baksidan av förpackningen...tacos är såååå gott!!!

• tvillingsjäl

fast dom hårda skalen innehåller lätt nedbrytbara kolhydrater så ur Gi-synhåll är ju det inte bra...
    Men man kan ju äta ändå...gott med bara sallad å andra tillbehör!

• tvillingsjäl

Ja guacamole är helt okej eftersom den är "fet" Viktväktarna som jag kommer ihåg det tar ju inte direkt hänsyn till det där med socker/kolhydrater på samma sätt utan där tittar dom väl mest på fettmängden?

Jag älskar guacamole!! fasen..måste nog göra tacos snart...

• tvillingsjäl

Oj det lät väldigt smarrigt!! Vi ska käka jumbo-räkor stekta i vitlök och lime med nån smarrig sallad till!! Sen blir det ju liiiite tårta eftersom älsklingen fyller år idag!

Men du...du kan ha nått den brömda platån!! Då kan man stå still i några veckor, men ge inte upp det kommer att fortsätta neråt så länge du fortsätter att vara "nyttig" kanske ska du mäta dig för att se om det skett några förändraingar där istället? Så funkar min kropp, jag minskar i cm mycket snabbare än i kilon men det är ju nästan viktigare!!! Kämpa på! Hur mycket har du gått ner på dom första veckorna då?

• tvillingsjäl

Tack sweet saint! Å ha en trevlig helg du oxå!! Jag ska prova ditt tips att doppa nötter i choklad, gott!!!

Ja nu är det upp till bevis på måndag tjejer! Vi måste hålla ångan uppe och peppa varandra! ha det så bra i helgen nu!!

• tvillingsjäl

hej tjejer!!

klarade helgen ganska bra ändå, trots en trevlig fest, då jag faktiskt åt lite potatis..svårt att liksom sitta å peta undan när man är på en finare tillställning! Drack förstås en hel del vin oxå..men dagen efter skötte jag mig, ingen skräpmat eller några andra onyttigheter!!! Så jag är nöjd ändå, men idag börjar vi om allihopa!!

• tvillingsjäl

Egentligen spelar en mazarin ingen större roll, problemet är att när man kör GI tex så ska man inte göra så att man "unnar" sig på helgerna å sen börjar om på måndag eftersom detta gör att man svänger i insulinkurvan...iaf inte i de 2 första faserna! Tanken är att man ska klara ett par veckor utan att synda eftersom man sedan i fas 3 tillåts så mycket mer å då ska man ju ha hunnit gå ner en hel del!!!

• tvillingsjäl

Tack sweet saint!
    Hur har det gått för dig då???

• tvillingsjäl

he he sorry sweet saint...mazarinen var det ju...det är måndag morron..

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg