Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

Sweet saint: Nejdå, börja inte om utan kör på som vanligt bara! Du är bara mänsklig, klart man syndar ibland, ha inte för dåligt samvete av det bara utan ta nya tag! Idag är en ny dag!
    Jag äter i princip lite hur jag vill nu, ikväll ska vi tex äta tacopaj å man ska ju inte äta paj enligt GI, men det gör inget alls eftersom jag har hittat en bra balans i min kost/träning!

Lite surt att det är för kallat för att träna som jag vill, man blir ju liksom frustrerad!!!

• tvillingsjäl

Ja det är ganska skönt faktiskt, men det visar ju oxå att GI verkligen fungerar!! Jag lägger upp det så att dom dagar då jag ska åka skidor käkar jag kolhydrater och dom dagarna jag vilar så drar jag bara ner lite på intaget...

Vägningen går säkert bra! Har du mätt dig nåt??

• tvillingsjäl

Jessie76:

Jag tror inte att du behöver köra pulver alls, kör du GI som man ska så kommer du att gå ner i vikt fort ändå..det gjorde jag! Dessutom behöver du inte gå hungrig!! det är ju alltid jobbigt i början med ngt nytt men fördelarna med GI är såå många bara man tar sig igenom dom första 2 dagarna!
    Håll dig borta från vågen!!

SS: det är ju det som är det viktiga!!

• tvillingsjäl

Förhoppningsvis att få träna bra! Då brukar man inte vilja trycka i sig onyttigheter!

Precis! Jessie76: vi vill bara stötta dig hur du än väljer att göra!

• tvillingsjäl

lilla-A: det gööör inget!! det var ju fullkorn!!

Jessie76: Vi ville bara säga att vi stöttar dig om du vill köra på pulver även om vi personligen inte tror på det....
    Kör du fas 3 nu med GI eller?

• tvillingsjäl

Jag tycker inte att den kommentaren var helt obefogad, i denna tråden pratar vi om GI och dylikt eftersom dom flesta här inne har provat och misslyckats med pulver. Därför hänvisade jag till andra trådar där likasinnade pratar om pulver, inget konstigt med det!

Jag tror inte på pulverdieter eftersom jag tycker att man ska äta mat och att i det långa loppet måste man lära sig om kosthållning för att få långvariga resultat.

Jag vill inte vara otrevlig på nåt sätt, men det är väl bättre då att få stöd och råd av personer som verkligen tror på den metoden du använder?

I mina ögon är det vääääldigt stor skillnad på nötter å pulver, nötter är MAT och pulver är ju..ja pulver!

• tvillingsjäl

Med hälsosamma metoder ja....tror att dom flesta här inne gillar att äta mat så att man orkar träna osv...

• tvillingsjäl

Förövrigt finns det typ 10 trådar om cambridge...

• tvillingsjäl

Precis! Jag kan för allt i livet inte förstå varför man måste dricka pulver för att "komma igång" å sedan övergå till att äta bra å motionera, varför inte göra det från början istället??!

• tvillingsjäl

Jag måste prova din variant av dom där proteindrinkarna, låter gott! Måste inhandla frysta bär! Men smoothies är sååå gott!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg