• Jessie76

för er som vill gå ner 10-15kg

Heej... Jag e kvar, men jag har bytt jobb och vill inte börja med att gå in på BT första dagen, även om jag VÄLDIGT gärna vill det
    Jag ska fortsätta kämpa, hur j-t det än blir! Jag vaknade faktiskt före 8 på lördag och var toksugen på att träna! Jättekul var det, så jag tog hunden å lånade en kompis hund oxå och gick en riktigt lång promenad. Oj vad skönt det var! Nu har jag slarvat sen i fredags tror jag eftersom jag har bakat som en tok. Nu ska jag aldrig mer baka i hela mitt liv, det är för farligt!
    Sen har jag köpt dinkelpasta, vad säger alla om det? Går det att äta eller är det lika dåligt som "vanlig" pasta? Jag är så innerligt less på kikärter och vitkål!
    Vad är det för havregryn Sweet saint? Vanliga eller? Har så himla svårt för frukost så jag står å tvingar i mig ett glas naturell lättyoghurt och det är såååå äckligt!!

Jag är innerligt tacksam för att ni alla finns, har aldrig känt mig så här motiverad! Tack!!

Förresten - hur viktigt e det att äta mellanmål och finns det något annat alternativ än frukt?

Imorrn e en ny dag, och vi kämpar på! Se till att gå å träna, så ska jag oxå göra det!

Kram på er alla duktiga tjejjer, vi fixar det här eller hur

• Jessie76

Heej

Shit va ni skriver! Jag ska testa den soppan - tack för tipset! Känner att min motivation är under mattan just nu - tror jag e en sån som behöver action inom jaa typ 2 veckor annars ger jag upp...
    Jag trivs super på nya jobbet, problemet e ju bara att jag inte hinner träna på gymet under veckorna nu Körde magen igår kväll hemma men det blir inte samma...
    Ska försöka börja promenera till jobbet istället - alternativt fara å simma före jobbet... Peppa mig nu för annars struntar jag i alltihopa tror jag...

Har hört att choklad inte e så "farligt" om d e över 70% men jag vet inte? Jag äter inte godis och tycker inte alls om choklad så jag har inte det problemet (tack och lov!).

Nu ska jag ut (i snön ) å gå me vovven, men ha en trevlig kväll allihopa!

• Jessie76

Så nu e jag tillbax... Vart ju en stund... Har dragit omkring på c:a 50 kilo barn på en madrass på c:a 0.3 cm snö tror jag å d va jobbit som tusan (kanske e sån träning man ska göra )
    Ska se va som e på dumburken nu - kommer väl sen å ser om ni skrivit nåt kul.

• Jessie76

Är inne å tjuvkikar lite... Ni e så duktiga, jag håller tummarna för er! Själv är allt bara s*** och jag har ingen motivation alls tyvärr.
    Hittar ingen tid varken att laga mat eller träna, så det känns dödfött Min sambo jobbar varje kväll känns det som och när jag har gjort allt hemma så är jag helt slut! Sen är det så svåååårt att laga speciell mat åt en och "vanlig" mat åt dom andra, när man jobbar till fem och ska hämta hela familjen sen - är inte hemma förrän sex nästan... suck...
    Självömkan självömkan självömkan - förlåt men jag är sååååååååååååååååååå less just nu!

• Jessie76

God morgon alla snygga bridestobee! Hur är det med er? Jag blev rörd när jag såg era uppmuntrande inlägg - ni e för söta!

Next: Vi får försöka rida ut stormen som SS säger - det går nog över.
    Jag har alltid vart en tjockis, fast jag har oxå sportat med allt möjligt till jag var typ 18. Spelade fotboll i 13 år nästan och tränade som en tok men var ändå stor.
    Nu är jag inte ute efter att bli en supermodell, jag är gärna lite rund det har ju kommit att bli den jag ÄR och annars skulle jag inte alls känna mig bekväm.
    Hang in there Next, du fixar det här!

Tack för att jag är behövd, jag ska inte lämna er jag lovar. Man e så ovan bara att inte få sitta på BT på dagarna oxå.. Liite trött e man efter joppet.

Jag sitter i Luleå och vi har inte en flinga snö kvar

Två dagar har jag promenerat hem från jobbet. Ska göra det var 3:e vecka när sambon jobbar lunch. Det är ju alltid NÅT positivt eller hur

Ha en jättebra dag allihopa

Kram
    Jessie
    (28 år )

• Jessie76

Jag har två barn, ena fick jag när jag var 21 och andra vid 23 - underbart! Inte nån planering alls, hade till och med spiral vid andra knådden.
    Jag tror det är bra att inte planera för mycket, då blir det nog lätt att det "knyter sig" och blir ingenting alls.
    Pröva bara sluta med alla medel när ni känner att -"kanske nu" och ta det som det kommer..... Man kan nog aldrig känna sig riktigt redo för att skaffa barn.

Och framför allt: Var inte rädda! Det är inge farligt alls, ett jättebra råd som jag fick var - det är inte du som kommer in i barnets liv, det är barnet som kommer in i ditt och dom är jättebra på att anpassa sig!

Kramiz

• Jessie76

Ska bara tillägga att vi båda vill ha fler barn, och tänker sluta med alla medel efter bröllopet (29/7 -05)
    Vi kanske kan dejta i nåt -med barn forum sen

• Jessie76

Yepp!

Nu slutar jag snart för dagen och det SPÖ regnar ute! Fy tusan... Jaja, det får gå.

Regn och det är snart 1:a advent... Inget man e van vid här uppe

• Jessie76

Instämmer - ha en underbar helg och unna dig/er allt ni bara kan!

(Ni andra oxå )

• Jessie76

Hahaha... Tack, va du e gullig - självklart ska vi ut å gå
    Vi ses på söndag!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg