för er som vill gå ner 10-15kg
Heej... Jag e kvar, men jag har bytt jobb och vill inte börja med att gå in på BT första dagen, även om jag VÄLDIGT gärna vill det
Jag ska fortsätta kämpa, hur j-t det än blir! Jag vaknade faktiskt före 8 på lördag och var toksugen på att träna! Jättekul var det, så jag tog hunden å lånade en kompis hund oxå och gick en riktigt lång promenad. Oj vad skönt det var! Nu har jag slarvat sen i fredags tror jag eftersom jag har bakat som en tok. Nu ska jag aldrig mer baka i hela mitt liv, det är för farligt!
Sen har jag köpt dinkelpasta, vad säger alla om det? Går det att äta eller är det lika dåligt som "vanlig" pasta? Jag är så innerligt less på kikärter och vitkål!
Vad är det för havregryn Sweet saint? Vanliga eller? Har så himla svårt för frukost så jag står å tvingar i mig ett glas naturell lättyoghurt och det är såååå äckligt!!
Jag är innerligt tacksam för att ni alla finns, har aldrig känt mig så här motiverad! Tack!!
Förresten - hur viktigt e det att äta mellanmål och finns det något annat alternativ än frukt?
Imorrn e en ny dag, och vi kämpar på! Se till att gå å träna, så ska jag oxå göra det!
Kram på er alla duktiga tjejjer, vi fixar det här eller hur