Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

next;

hur gar det nu da?
    Fortfarande segt?

• sweet saint

Oms;

haller med om skolorna!

Har om dagen sa traffade jag upp en kompis och hennes 3aring. under de tretimmarna som vi umgicks sa hade han hela tiden godis i munnen.. 3 TIMMAR !!!!
    Inte undra pa att han var hur uppspelt som helst..

Jag mar ocksa jattebra av den kolhydrat fattig kost. Mindre humorsvangningar och inte lika hungrig.

• sweet saint

i princip ska du undvika allt vitt.. (socker, vanlig pasta, potatis, vitt brod) och ja.. sotsaker.

Men vill man borja med gi metoden sa rekomenderar jag att man laser lite mer om den sa man forstar vad det handlar om.

Men det funkar kan jag saga!!!

• sweet saint

saa.. hur gar det for er alla??

• sweet saint

Grisen 06:
    kanner du att du har nagorlunda motivation sa ga varannan eller var tredje vecka bara..
    som sagt recept har du ju redan och kan kopa till utanfor om du vill, men klarar du halla uppe inspirationen om det drojer 2-3 veckor?
    Haller med att det ar lite dyrt med VV, men konceptet de kor med ar ju vinnande! " du kan ata allt, men inte jamt"!!
    Du kan ju alltid titta in har nar du kanner att du ar pa vag att ge upp! (annars ocksa givetvis... ). Det funkar bra att "rapportera in har pa BT hur det gar och fa uppmuntran/smisk, nar man behover det!!!

jessie 76:
    TACK SJALV!!!

hur lange har du hallt pa med GI nu och har du lyckats med nat kilo?
    Du verkar vara ganska aktiv sa.. tog du matt pa dig sjalv innan du borjade?? Kan vara annanrs en bra ide sa man inte bhover stirra sig blind pa vagen..
    Jag ska vaga mig om tva veckor har jag bestamt. vager som sagt 87 hemska kg ock raknar med -3kg MINST da. Med tanke pa att det ar GI metoden sa ar det inte for orealistiskt.. hoppas jag

Halloween ja.. jo vi ska ha fest, men det blir rod vin och notter for min del!! trevlig huvudvark jag kommer att ha dagen efter.. ska dessutom jobba.. HMMM...

• sweet saint

Lindamarieh:

Gi metoden verkar jattekranglig om man laset pa natet osv.. tyckte jag ocksa.. sen fick jag tipset att lasa Ola Lauritzons bok om just GI metoden. Efter det sa hade jag inte sa manga fragor kvar faktiskt.. sen kommer det mer och mer fakta och man forstar dieten battre.
    Inga problem langre!!

Lycka till med VV!! Ta det lungt ihelgen..

• sweet saint

davesbrud77:

Fas 1 haller man pa med i ca 2-3 veckor.. mer tror jag inte heller man orkar. Sen fas 2 haller man pa med tills man gatt ner de kg man vill, gar ner ca 1kg i veckan, give or take.
    Sen ar fas 3 den man ska forhoppningsvis leva efter resten av livet.

vad jag forstatt sa vill paulun skippa fas ett och ga direkt pa fas 2, men F3 ar det samma.
    GI och south beach metoden bygger ungefar pa samma grund, med SB ar nagot magrare alternativ.

Hoppas du vart lite klokare...

• sweet saint

Jessie 76:

6 kg ar ju bra!!!!!!!!
    det ar val mer eller mindre den vikt som folk rekomenderar under den tiden!!
    sen beror allt pa hurpass overviktig man ar..
    har en kompis som gick ner ca 10 kg pa en manad, men hon vagde da lite over 100kg.

Jag skulle vara stolt over mig sjalv om jag vor du!
    Forhoppningsvis skriver jag detsamma om ca 2 manader. Siktar som sagt pa de forsta 6 kg tills jul/nyar! tar resten under vintern/varen 2006.

Pa tal om notter.. tror vi snart kommer att bli trakaserade av vara vanner for vi lar val se ut som ekorrar nar vi sitter och knaprar hysteriskt...

• sweet saint

davesbrud77:

Tog faktiskt fram boken och laste igenom den igen.. du hade ratt!! (olas bok)..
    maste mixat ihop olika bocker.. Den extrema fasen hursomhelst pagar i minst 2 veckor..
    Bra! Da fick jag reda pa det ocksa.. man lar sig nat varje dag...

• sweet saint

for ovrigt.. var det nan som sag "Du ar vad du ater" nyss?

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg