Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

har du foljt GIs regler for fas 1 sa kommer du inte fa nat annat resultat an antingen minskning i kg eller cm!!

• sweet saint

inda:

Super enkelt:
    strimla kal, skolj av. Blanda knorrs Italienska dressing enligt anvisningar (de som kommer i 3 pack), ta en eller tva pasar efter smak. blanda ihop allt and there U have it!

• sweet saint

brud 2006/07:
    Hur gick det innan gårdagen då??

Isabeau:
    Jag väger mig på fredagar helst, jobbar jag blir det lördagar.. Denna vecka blir det lördag!
    Y tu??

• sweet saint

isabeau:
    jooooo vänta.. då blir ju resultatet större på nåt sätt...

• sweet saint

Jessie76:
    personligen vill jag avstå från komentarer om pulverdieter, men jag vill bara säga att jag hoppas att du fortsätter kämpå med GI/VV. Tänk på att det kan vara så att du äter för lite och därför inte går ner...
    Min mail adress: mirramiss@hotmail.com
    Maila mig... (om du vill)

• sweet saint

Tvillingsjäl:
    Kunde inte ha sagt det bättre själv!!!!!
    Puh!!
    Usch igår var det inte så bra dag för mig..
    Åt pytt i panna till lunch och på kvällen bla 2 mackor och en kokosboll...
    Nej.. det gick inte så bra..
    Vad jobbigt allt känns när man inte har tid till att göra allt så som man vill!!!
    Idag kommer det nog att gå bättre, men är enormt besviken på mig själv då jag kom igång så bra! Är det någon som vet om jag måste börja om på fas 1 nu pga snesteg?? Eller kan jag fortsätta som jag gjort??

• sweet saint

Åh vad skönt att nå till en perfect balans!!
    Lika skönt som att höra att dieten inte är förstörd!!!

Tackar!!

Imorgon är det vägning.... scary!!! Inte lika på nu som jag var för ett par da'r sen som ni märker.. Men jag tror att det ska gå bra ändå!!

Håller med.. DENNA FÖRBANNADE KYLA!!!!!

• sweet saint

nej.. ska mäta mig imorgon då jag även ska väga mig...
    Känner att magen har minskat lite iallafall!

• sweet saint

jessie76:
    Visst låter bra ang maila..
    ta det lungt i helgen! Fö håller jag med TvSj. Men om du så småning om bestämmer dig för pulver så hoppas jag på att det lyckas! kommer självklart att stötta även om det blir svårt då jag personligen har haft myckt negativa erfarenheter med ett visst märke! (ej Cambridge). Cambridge är ju framställt av läkare, så det är kanske annorlunda. Har dessutom en vän som håller på m Cambridge lite grann.
    Men det kan vi ju ta privat sen för att jag vill endast stötta folk på denna tråd!
    Anyway.. fredag och den ödestigande helgen närmar sig....

Vad har ni för strategi för att inte falla i gapet i helgen??

• sweet saint

halloj!
    oj vad det har rort till sig!!

Lilla A:
    Skriver du upp allt du atit ocg haller dig inom ramen?? trodde inte heller jag hade gatt ner nagot, var iofs ratt men som sagt tidigare.. jag hade minskat matten!!!
    vag dig pa en vag for forsta ganges som du vet du kan halla dig till. Da far du alltid ratt resultat!
    Har du hallit dieten efter rekomendationer sa har du gatt ner!!!! (pa det ena eller andra satter...)
    Fortsatt och ge INTE upp! Det funkar, jag lovar!!! Vag dig dag 7.. inte tidigare!! Men snalla ge inte upp!!!!

Tvillingsjal: ...

sjalv da!? jora det funkar.. helg nu och hoppas inte mitt lilla snask igar och for lite motion denna vecka har skadat mig for mycket bara.. kommer inte att snaska nat olovligt i helgen forutom vin, plus ett superpass pa gymmet skall aga rum imorgon bitti!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg