Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

jessie76:
    hang in there!! Talk soon??

TvSJ:
    wohooooooooo!
    for she's a jolly good fellow, for she's a jolly good fellow...
    Sa glad for dig!!!!!!!!!
    Taco ar bra enligt GI.. skulle vara pajskaled, da, men ta i lite grovt mjol... vips.. GI vanligt!!!
    Skalar for dig ikvall tjejen!!!!!

• sweet saint

tycker att alla ska vara valkomna har.. for mig ar det bara lite svart att ge stod for nat jag personligen inte tror pa plus efter olika forsok har negativa erfarenheter av... mycket negativa..
    Som sagt.. kommer att stotta sa gott jag kan vilken "diet" man an kommer hit med, men..
    ja.. det blir lite svart att uppmuntra en person som inte atit en enda matbit pa tva veckor att "kom igen nu.. at inget.. ga ner i vikt till varje pris", vilket tyvar ar sa jag ser det..
    Dessutom har jag en fd kompis som at en sarskilld pulver diet... visst hon gick ner i vikt som bara den, madde superbra trodde hon. vill inte ga in pa detaljer, men jag har mina problem med att skrika Heja pa till en som ater exempelvis 400kcal/dag.

men jag ska forsoka.

• sweet saint

U've got mail jessie76!

• sweet saint

Cilla R
    Buhu... usch o fy.. lider med dig!

• sweet saint

wow, det verkar gå bra för alla!!

vilken kick!!!

SJälv har jag bara minskat 1 cm denna vecka, men mycket beror nog på att jag inte kunnat träna så som jag vill.
    men tar igen det denna vecka! Väger mig imorgon! *nyfiken*

Expressens viktkoll:

www.giviktkoll.se

• sweet saint

nej faktiskt inte... men har varit nyfiken på hur det funkar..

vad går det ut på??

• sweet saint

jag är med där..
    funkar ju superbra..

jag lyckas faktiskt att lägga in allt!!!
    Det är A och O för mig så jag ser när jag har funskat.. annars har jag lätt att se bort från en liten potatis eller så..

Jag har idag börjat men nystart.. hoppas att det går lika bra med det!!

Lycka till i fortsättningen!!!

Slutar jobbet nu så Bye!!

• sweet saint

nej.. jag vager aldrig upp gronsakerna. nar det handlar om ex tomater och gronsaker som ar lite sotare sa har jag bara begransat mig lite.. men annars sa ar det sa lite i dem sa om jag ater en tomat mer eller minde struntar jag i faktiskt. Jag tror inte att jag anda ater sa mycket fel gronsaker om man nu ska kalla det sa..

men jag tycker att man inte kan komma upp i de antal kcal om dagen som de rekomenderar..
    Fa se nu nar jag far borja med lite mer..

Puh vad trott jag ar... men slita sig fran BT.. nej det gar inte...

• sweet saint

bols;

Harligt!!!!! kul med sa bra resultat!!
    Kom ihag att motionera lite.. da hjalper du ju kroppen att formas!
    Keep on banting..

Next:

Inget sant snack nu!!!!
    Vad ar det som hant da motivationen tryter?
    Nat vi kan hjalpa dig med??

Jaha da.. da var det dags igen...
    har kunnat trana ca 3 veckor efterjul, men nu kom arets forsta tranings hinder... sa ont i nacken sa jag knappt kan lyfta nagot!
    Hoppas det bara inte blir sa langvarit sa man forlorar det man lyckats bygga upp..
    Maste ta det lungt nu och bara kora lugna promenader som motion tills jag blir bra igen!

maten gar fortsatt bra!! far aterinfora lite mer kolhydrater nu sa jag at bla fil till frukost! mums!!

• sweet saint

jessie76

Mail... nagra stycken..

• sweet saint

Jessie

du har mail.. om allt kom fram sa ska det vara 3 st varav ett langt.... Men vet inte om det kom fram..

wohooo loning!!!!!!
    Shoppa, shoppa, shoppa

• sweet saint

halla!!

nu har bestamt brollopsdagen!!!!!
    den 1/7 ska vi viga oss och den 15 ska vi festen!!!
    vi har bestamt att ha sjalva vigseln "hemlig", for att sedan ta festen separat. u galler det att ta kontakt med prast och borja planera!!!!
    "Himmel o pannkaka" vad kul!!!

dieten gar bra och jag kan lova att det kommer att ga annu battre nu!!
    ska simma imorgon!!

• sweet saint

tack o tack!!
    Vi ska ha det separat for att undertatta lite for oss sjalva nar det galler inbjudan. Vi vill namligen ha det litet och jag har det latt med slaktingar eftersom mina slaktingar bor langt ifran mig medans min M2Bs bor alla i samma stad nastan. Det finns vissa som vi anser inte star oss sapass nara att de behover komma den dagen. Later konstigt kanske, men vi vill verkligen ha det LIIITET och INTIMT med folk som kanner oss och verkligen finns i vara liv hela tiden.

OMS:
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!
    Finnes bilder??
    Underbart!!

No, ingen bebe har annu, men det kommer!

• sweet saint

Tina 19/8

Valkommen!!
    Kul en fran mina trakter!!!
    Vi ska gora vart basta for att stotta dig!!!

• sweet saint

Tvillingsjal:

tack!
    ja, vi ar ett sant par sa det var ingen fragan om stort eller litet. Overrens fran borjan!!!
    det ar konstigt hur ens drommar forandras.. Nar jag var pa mitt forsta brollop kring 10ars aldern sa ville jag ha det storsta brollop som man kan fa.. pompa o stat minst sagt. Sen har det hangt i sig tills vuxen alder, men for nagra ar sedan sa borjade jag andra mig.. Nu vill jag bara ha en trevlig fest som det alltid ar med god mat.
    Nu ska man bara borja planera pa riktigt!!

Vad 17 borjar man med????

(Jo, ga ner i vikt... )

• sweet saint

Härligt att se hur alla kämpar vidare och att det börjar ge resultat!
    Har inte kunnat vara inne så mycket pga datafel..

Dieten går bra!! Bakade för första gången eget dinkelbröd igår-- supergott!!!!!!
    Det enda som inte funkat denna vecka är motion.. har haft lite ryggproblem från en skada i somras, men det är ok nu så jag kommer att köra hårt from nästa vecka!!
    Maten håller jag stenhårt och det känns inte som om jag är på någon diet längre eftersom jag lyckats vänja mig med tänkandet! Mycket positivt!!
    Mätte mig imorse och det stog på 98 cm, men tror inte på det.. ska mäta igen imorgon.. tror jag drog in magen omedvetet!
    Jag känner inte att jag gått ner denna vecka eftersom jag inte tränat plus att byxorna känns inte större och därför tror jag inte på det!
    Återkommer imorgon om det!

bokade prästen idag... IIIIIHHH!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg