Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

Men du kommer ju arr röra på dig en hel del i helgen! det ska jag oxå försöka göra, träningen har gått ganska bra så jag hoppas kunna fortsätta!

ha ha ja vi får väl se om jag ställer mig på vågen..jag lovar inget!!
    Men det skulle vara kul att höra era resultat om ni gör det!!

Nu är det dags att käka lite tror jag...

• tvillingsjäl

Fotojen:

Öh...tror inte att någon skrivit att dom bytt ut alla måltider mot naturdietdrinkar tex..jag dricker proteindrink som ett mellanmål...istället för ett äpple tex...utöver det äter jag fleeera gånger om dagen!

• tvillingsjäl

sweet saint:

WOW!!! VIlket kanonresultat!!! Jippie! vad glad jag blir för din skull å det är verkligen motiverande för mig oxå!!

Själv har jag varit på gymet på morgonen å promenerat men känner mig lite sliten å det visade pulsklockan oxå...pulsen var HÖG så det var svårt att hålla sig inom ramen....nåja..dålig dagsform kanske?

Däremot måste vi handla idag....börjar vara tomt hemma...lite svårt att käka efter GI om det enda som finns hemma är pasta å annat som man undviker?!
    Måste få mer inspiration vad gäller matlagningen oxå.därför har jag beställt KLaras GI kokbok..eller vad den nu heter!
    Ska prova göra den där chokladkakan ikväll!!

Vad ska ni göra i helgen då?? inga fester va??!

• tvillingsjäl

gomorron tjejer!!

Måste först bara säga att jag håller med, jag älskar oxå kurvor! Å jag komer inte att bli av med mina höfter eller min putiga rumpa, men man kan ju minska dem en aning?! Då ser det ju ännu snyggare ut och jag kan känna mig bekvämare med mig själv! För att vara riktigt kurvig skulle jag behöva ett par rejäla tuttar, men det har jag icke!!

Nu till det riktigt roliga...vägde mig äntligen imorse..kände att jag var tvungen att kolla eftersom sambon gått ner så mycke...vägde 65,8!!!! Jippie!!! Är verkligen kanonnöjd etersom jag då gått ner ca 2,5-3 kilo på två veckor!!!!

• tvillingsjäl

ja jag känner mig väääldigt nöjd! Å i helgen är det ju ingen fest heller...drack 2 glas vin igår med sambon men annars kommer det att vara lugnt så jag hoppas att det fortsätter neråt!!

Jag har inte heller nån panik även om man käkar nåt "otillåtet" nån gång..spelar ingen roll i det långa loppet!!

Kul att det går såååå bra för oss! Ni kan ju tro att det ska bli kul att åka å shoppa i Sthlm om 2 veckor.....

• tvillingsjäl

hej Jessie76! Kul att "se" dig igen!!
    Jag tror nog att det du känner är fullt normalt..att man liksom tappar sugen då och då...men ta det bara lugnt ett tag, undvik vågen ett tag kanske? Men fortsätt kämpa vidare..kanske köpa en ny kokbok?
    Precis som sweet saint skrev, föreställ dig hur du vill se ut om x antal månader...jag tex tänker på hur jag vill/ska se ut i maj när vi åker till Cypern! Bokade en resa igår kväll!!!

Man ska inte vara såå hård mot sig själv, då blir det inte roligt och då blir det svårare att nå sina mål! Idag är det ju fars dag så jag har ätit chokladtårta hos svärföräldrarna å snart ska jag på middag hos mina föräldrar där jag ska äta lite potatisgratäng....som egentligen är förbjudet men EN dag spelar ingen större roll eftersom imorron kommer jag att vara mitt vanliga "hårda" jag!!

Dessutom promenerade vi dit så lite motion fick vi oxå!!!

• tvillingsjäl

Hej allihopa!!

Ny vecka..nya krafttag!!

Lilla-angelina:

Låter tufft det där!! Risken är väl att du tillslut blir såå less på dessa proteindrinkarna å sugen på nåt riktigt att äta!! Men du kan ju prova ett par dagar iaf å få en liten kick start!

Igår var en dååålig dag, men det var ju fars dag..åt chokladtårta, lite potatisgratäng å sen mer av en annan tårta...oj oj...vi mådde inte bra alls när vi kom hem sen på kvällen!! Så jag längtade bara tillbaka till "dieten"
    Men EN dag spelar ingen roll, speciellt inte när jag tog på mig ett par byxor imorse som satt jäkligt TAJT för några veckor sen å dom var för STORA nu!!! Jippie!! Då blir man taggad!!!

• tvillingsjäl

Brud?:

Klart du får vara med!! det får alla!
    Har du nån tidsplan för dessa kilon eller får det ta den tid det tar liksom? Vilken metod använder du..jag kör GI å det är kanon!

• tvillingsjäl

sweet saint:

jodå..jag är grymt taggad!! Man blir ju det när man verkligen ser resultat! Jag ska absolut hjälpa dig å peppa dig i veckan! Förra veckan promenerade jag 1 timme på löpbandet 4 dagar så jag hoppas kunna fortsätta med det eftersom jag tror att det verkligen har hjälp till!! Man får snabbare resultat om man motionerar, så är det ju oavsett vilken "metod" man använder!!

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Klart du ska få peppning imorrn!! Jag ska jaga iväg dig med blåslampan!! ha ha
    Jag är nog tvärtom, jag älskar att träna precis efter jobbet för då kan jag slappa i soffan sen hela kvällen med gott samvete! Det känns liksom lättare att träna medan man fortfarande är igång än att sätta sig i soffan för att senare på kvällen sliiita sig upp!!

Brud?:

Det är inte omöjligt, men stressa inte upp dig om du hamnar på en platå precis som sweet saint skrev! Det är bara att fortsätta även om det innebär att "tidsplanen" spricker lite..men huvudsaken är väl att man går ner va?!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg