Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

Åh vad jag längtar till att shoppa loss!!! Det var ett tag sen nu!!
    har du varit in på ZARA i Sthlm? Älskar deras kläder!!!!!

• sweet saint

Det håller jag med om!!
    Man tar nya tag känns det som!!

• sweet saint

Jessie76:
    jag har aldrig varit extrem i snabbmat.. mitt problem är motion, men framför allt.. jag totalt ÄLSKAR mat.. Äter först för att jag är hungrig, men sen småsnaskar jag gärna "lite" till..tills jag blir proppmätt!

• sweet saint

Millo;

Himmel va du har stått i!!!!! jisses!!
    Snacka om inspiration!!!!!!!
    VV funkar inte för mig, varken ekonomiskt eller med... ja du.. nu vart jag ruskit imponerad.. kanske ska leta fram mina recept.. lite kluven här.. MAten som VV använder sig av är så himla dyr, och planeringen är ju ett annat kapitel..

• sweet saint

ZoZo:
    Skriver svar snart när jag kommer hem.. slutar jobba nu...(wohoo!!)

• sweet saint

zozo:

Jo det jag menar med att det ar dyrt ar att det ar sa mycket gronsaker och matyoghurt och div, saker som man inte hinner ata upp emellanat.
    Vi har inga barn heller sa..
    om inte vi vill ata samma mat i en vecka eller fylla frysen med 3 olika ratter sa blir det dyrt..
    Jag har provat VV 2ggr sa jag vet att det funkar, och pointsraknandet ar inga probs..
    Utan om jag raknar ihop hur mycket ravaror jag slanger under en manad m vv sa blir det iallafall bortat 3-400kr.

Men jag ska nog kanske ta och kolla till det igen fa se om man kan komma undan pa nat satt..
    GI metoden passar annars valdans bra for mig, men VV konseptet ar ju riktigt bra. Har fatt for mig att nar du val gatt ned i vikt och ska borja ata normalt igen sa leder nog GI och VV tillsammans. Mindre sotsaker, mer fullkorn, gronsaker, rotfrukter, osv... ar ju sluttappen idet hela for bada metoderna. men der galler som sagt att ta sig dit.. hmmmm..

Du far GARNA ge dina basta tips!!!!

• sweet saint

jessie76:

Vi verkar ha samma tankande.. vill unna oss, kanske lite for ofta och letar efter undanflyktar helatiden.
    Men hittils sa kanner jag att min inspiration ligger pa topp hela tiden pga alla oss har.
    Man far stod varje dag kanns det som..

Fa se om man gatt ner nat.. ska vaga mig pa fredag.. Tror inte pa 3 kg eftersom jag inte tranat pa en vecka, men 1,5 kg ska jag nog kunna ta!!
    Annars blir jag ruskit besviken!

• sweet saint

ja du Jessica76..
    Jag tror att vi kan sla vara snasksugna huvuden ihop...

For tilfallet sa har jag mot formodan tagit fram mina VV recept och kollat runt lite...
    Det rordes om rejalt i huvet nar jag laste millo och zozos inlagg. Har sa svart att inte fa ata brod och grot pa morgonen. Funderar pa att blanda de tva metoderna pa nat satt.. Fa se om det gar.
    Jag borjar namligen bli lite radd for att misslyckas igen!! det kanns som om This is it!
    JAG BARA SKA GA NER 6 KG TILL NYAR!!!!
    Det finns inget annat alternativ..!!!

• sweet saint

jag provade en valdigt kort tid Aftonbladets VK, men gick ur ganska snabbt.
    Det har funkat for manga, men inte for mig och en kompis, tyvarr.. Gick inte ner nagot, trots att jag foljde allt slaviskt..
    Men prova ett tag.. du far ju pengarna tillbaks inom en tid om du angrar dig..
    De har bra och goda recept!!
    det kan ju handa att jag gjorde nat fel...

• sweet saint

Next:

For mig ar det farligaste att borja ge efter pa veckorna!! det resulterar alltid i ett eller tva kilos viktokning efter ett tag..

Men imorgon ar en ny dag for dig och da ska du INTE svika dig sjalv!!!!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg