• Jessie76

för er som vill gå ner 10-15kg

Usch vad jobbig dansen var... Riktigt bra, men jobbig...

Idag fyller jag år så det blir smörgåstårta... Det är ett av det godaste jag vet, så idag får det bli fusk.. tyvärr.. Men jag "snåläter" resten av dagen så jag tror inte det blir så farligt...

• Jessie76

Tusen tack allihopa ni e för snälla

Vad roligt å läsa era funderingar, skulle kunna ge mycket för att få vara i samma sits...

Nu får jag snart åka hem å fixa med majjonääs å laax å göttigötti... Ångesten sen pratar vi inte om, gissar att jag inte kan äta så mycket ändå för att det blir ju så j-a revolt i kistan då

• Jessie76

Hej..
    Jag fick ryggskott samma dag som jag fyllde år och är fortfarande inte bra, så jag får lov att återkomma när jag mår bättre.
    Lycka till allihopa denna vecka

• Jessie76

Huga va duktiga ni e... Har inte rört på mig en enda centimeter på en vecka - ååååångest!! Skulle vart å buggat igår, men hur går det med ont i ryggen - noot!
    (Visst får jag oxå klaga? )
    Varit hos kiropraktorn just och ska nu tillbax till jobbet - shit! Kostar ju för tusan 380 spänn/gång! Fast det är ju värt det - trodde aldrig att det skulle va skönt å gå till en "sån".
    Jaja, whatever - känner att direkt jag slutat ha ont i ryggen så ska jag hårdträna, ni vet när man e så sugen att det är sjukt! Längtar faktist (trodde aldrig jag skulle säga så heller )

Usch vad jag surrar... Borde va på dåligt humör pga måndag, ont, trött, regnar(!!!!), snön snart borta osv osv osv men icke! Humör på topp!
    Idag ska jag ringa å ligga på min sömmerska, hon har inte hörts av på hur länge som helst - jag vill ju att hon ska börja så jag får börja kolla underkläder!
    Hihi...

SS - hang in there, dagen e snart slut å då börjar vi gå mot fredag igen Tiden går så fort så fort snart e det jul och vi får äta julskinka
    Pizzan e borta fortare än du anar don´t worry

Alla ni andra - hur går det?
    (Förresten ha en underbar dag, njut av den den kommer inte tillbax )

• Jessie76

Hahahaha... ligga på... hahaha, det låter illa när man läser det
    Fast ni fattar vad jag menar

• Jessie76

God morgon! Då ska man som glad småbarnsförälder fira lucia på dagis klockan sju så nu ska jag locka hår på barnet och så vidare

Kul att du har börjat krya på dig TS, men visst e det tråkigt med regn!

Detta låter jätteroligt, men jag har haft jättemycket problem med mina foglossningar, så jag kände av dom tidigt som tusan. Sen drömde jag mardrömmar (har gjort det hela tiden med båda, konstigt va?) och en gång mådde jag illa på morgnarna. Sen vet man nog undermedvetet om man e gravid, känner det på sig liksom.
    Vill du vara det? Guuud va roligt om så e fallet! Bästa som finns...

Nåja, ha en bra dag - hoppas ni får se någon lucia!

Sen skulle jag vara jätteglad om ni kunde dela med er av dom lättaste recepten, dom som går fort att göra (typ "din" pasta SS).

• Jessie76

Halloj bejjbs!
    Jag hoppas oxå ni får så fina julklappar - skulle ju va helt fantastiskt!

Oms har rätt. Sen har ju alla olika erfarenheter, "känningar" och symtom. Gör test så slipper ni fundera. När barnmorskan ska räkna ut vilken vecka man är i så räknar hon från sista mensens första dag... Logiskt sett så borde man ju kunna testa sig närsomhelst efter det - eller? Är inte nåt proffs men.... :-/
    Är det inte så oxå att man kan få symtom när man slutat med prev. medel?

Jag ska försöka börja gå, det är bara det att det blev så halt ute när det töade och sen frös på och då tyckte inte kiropraktorn att jag skulle gå ut å gå så mycket...

• Jessie76

Nej inget uppgivet ännu här iaf!
    Jag har bara såååå lite tid nuförtiden tycker jag
    Hinner inte riktigt titta in här lika ofta som förut.
    Ryggen e ok, men får inte träna riktigt ännu. Promenader går bra så det gör jag. Senast i förmiddax gick jag en halvtimme - 40 min c.a.
    Tror inte heller jag gått ner nåt, har ju inte varit till gymet sen sist. Tror inte heller jag ska göra det före jul för då finns det risk för "ångest ätning" - för min del alltså :-/

Vi kämpar på! Håll ångan uppe brudar, än är det väl länge kvar!

Imorse när jag klev upp så var det som i en sagobok - nu förstår jag varför man bor häruppe! Nä, skämt åsido men det var underbart! Stora glittriga snöflingor som dalade sakta ner och helt vindstilla (vilket aldrig händer annars i den här stan)... Mörkt ute och gatlyktorna... Jaa det var helt obeskrivligt! Ut och gick med jycket såklart

Hur har ni det med snö där ni andra bor?

• Jessie76

*asg* - jycken ska det vara... hehehe...

• Jessie76

Hej alla glada superslimmadebridestobe

Hoppas det går bra för er allihopa, jag ska tänka på er i jul!

Bamsejulkramar från oss alla till er alla ;-D

God Jul och Gott Nytt 2006!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg