Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

God morgon allihopa!
    GArdagen gick bra for mig, men kanner anda att det INTE riktigt gar som jag vill..
    Jag brukar oftast kanna i kroppen efter en vecka att nagot har hant, men denna gang... NADA!!! Men ska iallafall ut pa en langpromenad idag.. 1 vecka sedan som jag overhuvudtaget rorde mig.

jessie76:
    Trana for mig ocksa!!!
    Pa tal om vader.. jag tror att vi har haft sol i ca 3 manader forutom 2 dagar.. Vet inte vad som har hant.. ihelgen var det ca 15 grader.. Det ar ju november, ska det inte borja narma sig lite sno och atminstone under 5+ stracket???? Inte for att jag klagar, men.. vill garna ha en vit jul...

Ska vi ta och pusha varann lite med traning??
    Forra veckan diskuterade vi mycket mat, sa det kanske kan vara bra att se till att vi ror pa hullet!!!

• sweet saint

lilla angelina:
    Brikar ocksa kora mycket overkropp..
    Det ar kul nar man borjar se skillnad for det kanns som om man vaxer nan cm pa langden...
    Jag brukar trana mycker mage och rygg som sagt.. tror det kan vara en bra ide att bygga upp sig lite.. Jag och min pojkvan vill forsoka fa barn nasta sommar, sa det kan vara bra om man har stark overkropp da.

Kor hart!!!

• sweet saint

Jo jag kan halla med att 6 kg till nyar later mycket just nu.
    Grejen ar det att vi sa att vi skulle sikta in oss pa det nar vi borjade med denna trad. Tyvarr har ju det gatt lite olika med viktnedgangen.. men sa ar det ju!! Men det ar bara att fortsatta kampa.
    1kg i veckan och det ar 7 veckor kvar.. sa kan man rakna med att sta still ett tag, en vecka eller sa. Man kan ha det som mal, sen om det blir mindre sa kanske man blir besviken pa sig sjalv, och forsoker att gora annu battre ifran sig.
    Sjalvmotivation!

det som ar viktigt ar att vi alla ar bestamda over att ga ner i vikt. Vi (eller iallafall vissa av oss.. ), maste komma till insikt att man inte kan "fuska varje dag litegrann..."

Sikta hogt men nagorlunda realistiskt. 6 kg ar inte omojligt om man foljer halsosamma metoder.(VV, GI, Aftonbladet ex).
    Eller vad sager ni??

• sweet saint

next;

Jag ar ocksa forkyld.. blir sa trott pa det!!!
    Sa himla trakigt!!!

Kul med de 8 kg!!

• sweet saint

Vad ar det for protein drinkar ni dricker?
    Exakt vilket syfte har det?

Lite dalig pa detta namligen..

• sweet saint

aha!!
    Da vet jag.. har namligen pulver hemma sjalv, men kom bara ihag att jag kopte det for det skulle ge mattnad.

Ar det nan som har nat bra tips pa uppiggande piller/drycker.. jag vad som helst egentligen..
    Kanner namligen att nu nar november kommit att jag ar KONSTANT trott!
    Det finns ju Ginseng, Berocca, ja, alla mojliga, men vad funkar bast???

Anyone?????

• sweet saint

har var det livat!!!!

Hur gar det for er alla??
    For mig gar maten superbra, men min hosta satter stopp for motion..
    Ska ta en lugn promenad senare, for att sakta men sakert komma igang!
    Kommer att behova peppning till helgen tjejer!!!!!

• sweet saint

jag ar lite sa dar nervos over att vaga mig pa fredag.. blir sa besviken om jag inte gatt ner...
    Motionen ar officiellt igang nu.. Tog en promenad pa ca 25 min.. inte sa lange, men jag vill inte ta i sa mycket nu.
    Ska ga till jobbet imorgon sa da blir det sammanlagt 1 timmes rask promenad.
    Pa fredag ar jag ledig och ska simma. Sen blir dt simmning pa lordag eller sondag sa veckan ska sluta med 3 motionstilfallen.

Tvillingsjal:
    Det ska bli kul att hora ditt resultat sen nar du val vagar!!!!

Jessie76: Det samma med dig!!

Ska vi alla vaga stalla oss pa fredagen????
    (bast att vaga sig innan helgens bravader startar )

• sweet saint

Till Er som kor ViktVaktarna:

Det ar inte nan mojligtvis som har ett speciellt recept...

Kommer ihag att det innehaller kyckling, soltorkade tomater, oliver TROR jag.
    kommer jag ihar ratt sa ar det lite sting iden ocksa. Enligt receptet sa serveras pasta till.

Vore oerhort tacksam om det finns nan som kanner till det.

• sweet saint

fotojen:

ivag o trana nu!!!!!

Push it!!!!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg