• Jessie76

för er som vill gå ner 10-15kg

Tjena bejjbs!
    Nu är ni fåordiga tycker jag...

En fråga - är russin dumt att äta på dagarna? Mycke socker va?
    Har fortfarande inte hittat några "powerdrinks" - vilka e "bra" å vilka e inte så "bra"? (D e ju så mycket kolhydrater i en del va? Tänkte om det finns nån för oss som inte hårdtränar )

Jag fick en sån där grej som man stoppar på sig - haha - en sån som gör "elchocker" så musklerna spänner sig. Förstår ni vad jag menar? Funkar dom? Det känns som att man har tränat när man har kört den...
    Vore ju ypperligt om det funkade...

Måååånga frågor vart det

Har ni nån snö då förresten? Och HUR gick det med testerna? Eller är jag för nyfiken nu?

• Jessie76

Jaaag e ju här
    Dock har jag inte en susning hur mycket jag gått ner och ärligt talat så s****r jag i det just nu......... Hoppas jag inte blir kickad härifrån nu
    Trött som f*****n efter julen.. Heeelt slut är jag - på väg å blir sjuk oxå så allt e tiptop!

Själv då? Du måste ju ha gått ner mer än du tänkt dig vid detta laget??? Ni låter ju så himla ambitiösa.....

• Jessie76

Hihi du e rolig du, skulle vilja se den marschen

Ska å prova min klänning denna vecka förhoppningsvis.... Då får man svart på vitt om måtten för hon mätte hur mycket som helst efter sommaren - ja, ungefär när vi började vår kamp

Jag har bokat frissan men har ingen aning om hon hör av sig till mig eller om jag ska ringa och "jaga" för det där konsultationssamtalet?

Träningen är det absolut rent av dåligt med - jag hinner helt enkelt inte... Sen dom promenader jag brukar ta hem efter jobbet skiter sig oxå för just nu e det typ 25-30 grader kallt och nehej du då stannar mamsen i bilen

• Jessie76

Hej hej

Ingen sömmerska har ringt ännu
    Va less jag blir när hon hela tiden säger att hon ska ringa! Jag ger upp med henne snart... Man eeeeeeeeeeeee ju så nyfiken! Jag menar, först säger hon mellan okt-nov sen slutet på nov och sen mellandagarna... hmmm.... Borde jag ringa henne (igen!) eller vänta?
    Jag vill ju gå å beställa underkläder ju

Fö känns det inte som att man har gått upp så mycket (inget alls typ) under julen... Nu blir det iof fondue imorrn och det vet jag inte - är det fett? D e ju kokosfett i grytan men d e väl inte så farligt? Chips å pommes till men jag äter inte sånt. Mest broccoli, blomkål, lök, champinjoner, minimajs och liite kött...
    Äh jag vet inte detta e tradition så det får lov att gå

Vad ska ni göra imorrnkväll då? Här har dom fyrverkeri i stan, så vi får se hur trötta kidsen är om vi ids gå ut. Vi ska iallafall vara hos mina föräldrar i stan. (hihi storstan )

Kom igen nu tjejjer ge inte upp här! Ni e ju jätteduktiga! Nästa vecka väger vi oss och kör på!

Tråkigt att du e sjuk TS Krya på dig!

• Jessie76

Dito SS - hoppas du känner dig bättre framöver! Uppmuntringskram till dig!

Hon har ringt iallafall så jag ska prova klockan 16 idag! Jihooo! Så efter det ska jag beställa underkläder idag... Nu börjar det snurra på

Tack för uppmuntringen TS - du har alltid så bra saker å säga! Ha så kul med skåjtern, tänk inte på oss

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!

• Jessie76

Förstååår att du är säkert ute å gasar just nu TS - fartdåre

Och Ss du sitter väl och myser i sängen med din hunk där hemma

Men jag måste få säga - Jag har provat min klänning!! Oj vad verkligt det blev..... Nervigt redan och det är typ 10 år kvar!!! Nja, fast det känns så iaf. Så på måndag ska jag å beställa en korsett (hihi ) och på guldsmedjan å beställa ring förhoppningsvis om vi kan komma på hur den ska se ut...
    Hon (sömmerskan) hade sytt efter mina mått och fick ta in ganska mycket - då vet inte jag om hon hade tagit i när hon sydde för att just kunna ta in när jag provade... Men jag hoppas hon hade sytt exakt, för jag sa till henne att jag ska MINSKA...

Skor måste man ju oxå hitta så man kan gå in dom..

När var det ni skulle till prällen?

Kraaaaaaaaam på er alla glada rundasomvillblislankablivandebrudar och ha en underbar afton! Det ska jag

• Jessie76

Hej allihopa och god fortsättning!!

Välkomna vårbrud och Inda!! Vad kul att nin hittade hit som sagt

Jag funderar och funderar om jag inte skulle testa VV iallafall... I väntan på att få komma till läkaren... Vi får se...

Jag provar just nu att inte röka förresten - kommer ihåg att det fanns NÅN här som liksom jag rökte lite här och lite där... Nu e det slut med det hoppas jag.. Fast vi får se Går jag upp ett endaste litet gram så "tänder jag på" igen...

Ikväll ska vi iaf äta palt (inte bra alls, men ack så gott efter all julmat och ostar och stekar med gräddsås - usch!)

• Jessie76

Jag vet inte, jag tycker det känns så tröstlöst, ni/du är så himla duktiga.. Känns som att det blir ett jätteprojekt och jag vet inte om jag orkar hålla på å räkna å grejja just nu? Jag har ju inte ens tid att träna...

Jag är i princip beredd att blåsa av hela vigseln om jag är så här stor fortfarande i juli, och det är sant! Skulle aldrig vilja se mig själv på kort i det här skicket....
    Men ändå kan jag inte hitta ork å motivation till att minska! Sen gör jag än det ena än det andra och ändå händer ingenting! Som sagt tidigare (en riktig tjatmoster e man...)

• Jessie76

Hahaha... Du e rolig du SS - oroa dig inte, detta är ett mycket trevligt nöje och jag SKA INTE GE UPP!! Jag SKA gifta mig i sommar så sant som det är sagt!!

Nu den här veckan är jag ledig så jag ska idag med ungarna och åka slalom - det är väl en hyfsad träningsgrej?
    Sen har jag sagt till sambon att nu ska vi ut å åka längdskidor för det läste jag på iform.se att det brände bra minsann!

Vet ni, det jag tycker e så himla underligt bara är - att jag äter inte fikabröd, inge godis och inga chips och därför undrar jag vad jag ska ta bort??? Och jag ljuger inte, det är sant jag har inga problem med att inte äta detta för jag är inte så förtjust i det.

Jag kan visst skriva här vad jag ätit, skulle säkert vara jättebra! Idag blir dock en "onödig" dag... iallafall i backen med smörgåsar (grova mackor men ändå...) och juice (varma chokladen får kidsen ta).

Det är maten jag faller på, jag vet men det är så J_______A svårt! Känns som att jag måste ta bort så mycket för att det ska ge nåt!

När vi har klarat detta (säger när inte om) borde vi göra nåt tillsammans Hahaha vi kan gå ut å äta pizza och dricka vin...

Vart är Tvillingsjäl då? Vi saknar dig

Nu bär det av, det är ENDAST 15 minusgrader - brrrrrrrrrrr...

Ha en bra dag allihopa och än en gång - tack för att ni finns

• Jessie76

Hhahaha... Välkommen tebax Next!
    Nog ska du klara en vecka... Testa nåt annat än godis - har hört att citronvatten tar bort sug av alla de slag... Värt ett försök iaf

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg